Archief - te koop Nvidia geForce 6600gt turboforce

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

retspan

Legacy Member
please reconsider:

ASUS N6600GT/TD 128MB DDR TV-Out DVI €147,70 (descom.be)
Club3D GeForce 6600GT, 128MB GDDR3 €146,00 (komplett.be)

bobsleeke

Legacy Member
Beste,

Is wel niet gigabyte nvidia 6600gt turboforce Gv-n66t128vp. Op de meeste (goedkope sites) staan ze rond 190 euro. Of ik heb een website uit Taiwan waar je ze voor 140€ kan bestellen. Moet je wel ff geluk hebben bij de douane ;)

Greetz

retspan

Legacy Member
Sorry, no disrespect, maar als je dan persé deze 'TurboForce' passief gekoelde Gigabyte versie hebben moet, dan kan dit nieuw nog steeds voor minder dan je (2e hands) vraagprijs: http://www.vdhsoft.be/specs/24549.htm.

Om hier nog maar te zwijgen van DIT voorbeeld.

Heb wel degelijk interesse maar graag een reeële begin- en meeneemprijs, dank u.

bobsleeke

Legacy Member
Ik ken weinig tot niets van Pc's en heb deze kaart voor een veel groter bedrag gekocht in de winkel hier. Natuurlijk is er ergens deze kaart goedkoper te vinden(weet ik ook maar net toen een vriend me deze kwam steken). Ik neem gewoon 190 euro omdat dit me redelijk leek tov van het bedrag ik hem kocht.
Ik zou zeggen doe een bod via pm ofzo?

Kwil niemand tegen de kop lopen hoor. :eek:

Greetz

retspan

Legacy Member
Zonder opgaaf van een redelijke vraagprijs vervalt mijn interesse. Hetgeen u betaalde is niet relevant, de prijs waarvoor het product nu in de normale detailhandel aangeboden wordt wel.

U loopt mij hier geenszins mee tegen de kop, het is gewoonweg niet in het belang van uw verkoop.

Overigens:

RULES==> Buy&Sell *Verplichte Lectuur*

8. Een verkoopthread is altijd voorzien van een beginprijs (als je er geen idee van hebt dan bekom je deze door een prijsschatting te laten doen.

9. Alles dient in het forum te gebeuren, er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan.

bobsleeke

Legacy Member
Heb de verplichtte lectuur al lang gelezen en dat Pm regeltje is me ontsnapt.

Bij deze ,beginprijs 130 € . Meeneem prijs 155€

Doe ik het goed zo? Want krijg er zelf nog kop nog staart aan :)

Greetz Joey

bobsleeke

Legacy Member
lol , moet ik ook de tijd voor het aflopen van de bieding vermelden?

Deze loopt tot 28 Februari om 12.00 u forum tijd.

Groeten Joey

bobsleeke

Legacy Member
Post mag gesloten worden. heb me laten ompraten en ga een nieuwe Pc kopen.

Sorry.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan