Op mijn klok is het 22u, ik sluit dus af voor de volgende dingen:
7.5excl voor sunbeam fanregelaar (zonder lcd) -> siskos
Asus a7v8x-x Socket a mobo, werkt nog goed, alleen werkt de bovenste cpu cooler stroomgever werkt niet meer.
--> bod van 10 euro van Piotke
Amd 2400+ Mobilesocket a, stepping: AXMH2400FQQ4C
--> bod van 15 euro van piotke
Een radiator voor een waterkoeling, met 8/10mm aansluiting, komt van auto af ofzo, koelt super goed, kunnen ongeveer 2*120mm fans op.
--> 10 euro Piotke
Een oude phasechange, nog van jort geweest. Tot hoeveel het koelt en hoeveel watt het heeft, weet ik niet meer. Eventueel goed voor een graka te koelen.
60 excl, piotke
Mensen hebben pm van mij
Mvg