Archief - Phasechange, Waterkoeling en nog wat rommel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yakmodder

Legacy Member
dsc00935ut3.jpg

dsc00938ot3.jpg

dsc00939sk3.jpg

dsc00934gz1.jpg

dsc00937mm2.jpg

dsc00942jw2.jpg


Zoals je ziet ligt overal wel wat stof op...
Bij de radiator zie je wat duwtjes op de grilletjes , langs andere kant is dit vrijwel niet.

Siskos

Legacy Member
Als ik het goed begrijp kan je met die sunbeam de coolers volledig uitzetten?
Indien zo bodje van €7.5 excl

piotke

Legacy Member
Asus a7v8x-x Socket a mobo, werkt nog goed, alleen werkt de bovenste cpu cooler stroomgever werkt niet meer. Min 7.5€ 7.5€ excl Van successor
--> bod van 10 euro

Amd 2400+ Mobilesocket a, stepping: AXMH2400FQQ4C
Min:? Bied maar 10€ Incl van Massman
--> bod van 15 euro

Een radiator voor een waterkoeling, met 8/10mm aansluiting, komt van auto af ofzo, koelt super goed, kunnen ongeveer 2*120mm fans op. Min 10€
--> 10 euro


Alle biedingen exclusief. IK vertrek straks naar de UK; kan je het laten openstaaan tot zondag avond aub.

Een oude phasechange, nog van jort geweest. Tot hoeveel het koelt en hoeveel watt het heeft, weet ik niet meer. Eventueel goed voor een graka te koelen. Min 40€ 50 excl van Cherouke

60 excl, idem hiervoor.


Bedankt !

yakmodder

Legacy Member
@ Siskos idd, dat kan je er ook mee doen! Genoteerd

@ Piotke Alle boden genoteerd , is goed, zondag avond had ik zo in mijn hoofd als afsluitdatum.

@ Tommi44 Bod genoteerd
Laten we zeggen:

Afsluitdatum voor dingen waar geboden is:

Zondag avond 22u (goed piotke?)

successor

Legacy Member
zonder moederbord kan ik helemaal niks met die koeler of met die voeding, dus als je het niet te erg vindt vervalt mijn bod daarop nu.

Tommi44

Legacy Member
Is het eigenlijk mogelijk om de snelheden van de fans zelf aan te passen met die fan regelaar? Ik vermoed dat het een Case Master Ultracool II Digital is en daarmee is dat niet mogelijk. Daar kan alleen met de temperatuursensoren gewerkt worden.

yakmodder

Legacy Member
Goh, kan zijn, moet eerlijk zijn dat ik het niet weet aangezien hij nooit in mijn kast heeft gehangen.

Tommi44

Legacy Member
Ik ga het risico niet nemen dat ik de fans niet zelf kan regelen. En met het feit dat er maar één temperatuurssensor erbij zit bestaat dus de kans dat ik maar één fan kan aansturen. Ik zou dan ook mijn bod willen intrekken.

yakmodder

Legacy Member
Op mijn klok is het 22u, ik sluit dus af voor de volgende dingen:
7.5excl voor sunbeam fanregelaar (zonder lcd) -> siskos

Asus a7v8x-x Socket a mobo, werkt nog goed, alleen werkt de bovenste cpu cooler stroomgever werkt niet meer.
--> bod van 10 euro van Piotke

Amd 2400+ Mobilesocket a, stepping: AXMH2400FQQ4C

--> bod van 15 euro van piotke

Een radiator voor een waterkoeling, met 8/10mm aansluiting, komt van auto af ofzo, koelt super goed, kunnen ongeveer 2*120mm fans op.
--> 10 euro Piotke

Een oude phasechange, nog van jort geweest. Tot hoeveel het koelt en hoeveel watt het heeft, weet ik niet meer. Eventueel goed voor een graka te koelen.

60 excl, piotke


Mensen hebben pm van mij

Mvg

piotke

Legacy Member
vandaag alles geleverd gekregen. Op de foto ziet de unit er erbarmelijk uit, in het echt eigenlijk ook
maar zo goed als opgekuist, deze week nieuwe isolatie en een degelijke unit voor lage prijs :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan