Archief - Phasechange, Waterkoeling en nog wat rommel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yakmodder

Legacy Member
Hierbij een kleine opruiming omdat mijn pc-kloot tijdperk over is

Een oude phasechange, nog van jort geweest. Tot hoeveel het koelt en hoeveel watt het heeft, weet ik niet meer. Eventueel goed voor een graka te koelen. Min 40€ 50 excl van Cherouke

Alphacool s939 Bold cpu blok voor waterkoeling, zeer goed cpu blok, koelde mijn opteron s144 super goed (temps net boven kampertemp), met 8/10mm aansluitingen Min 10€

Een chieftec big tower, helemaal compleet, maar lak waarin het gespoten is, mag er eens afgehaald worden, is niet mooi meer... Zit gat in voor window (goed gedaan) en bovenaan een rechthoeking gat voor een radiator die 2*120mm fans kan hebben. Min 10€

Microsoft joystick, sidewinder.
Nog in doos etc met plastiek, wel al verouderd model, voor de rest weet ik er nix van.... Min 5€

Een fan regelaar, een automatische, met blauw lcd schermke. Gewoon fans op aansluiten. Uur etc staan erop afgebeeld.
Normaal met temp sensor, maar betwijfel of ik die nog vind. Indien ik ze nog vind, krijg je ze erbij. Kheb nog 1 temp sensor gevonden, kan zijn dat ik er nog vind ;)Nieuwstaat Min 7.5€

Een waterblok voor op geforce 6 serie , van coolermaster, met aparte koperen heatsinks voor op ram. Koelde wel goed vond ik. Met 6/8mm aansluitingen.
Past ook op een 7800gtx (heeft bij mij der nog op gezeten) Min 10€

Handgun voor op Playstation, werkt nog goed. Min 10€

Een madcatz stuur met pedalen. Ook voor playstation., nog in doos, niet veel gebruikt. Al verouderd model, maar werkt nog naar behoren. Min 15€

Asus a7v8x-x Socket a mobo, werkt nog goed, alleen werkt de bovenste cpu cooler stroomgever werkt niet meer. Min 7.5€ 7.5€ excl Van successor

Amd 2400+ Mobilesocket a, stepping: AXMH2400FQQ4C
Min:? Bied maar 10€ Incl van Massman

Een coolermaster jet 7 socket a koeler, werkt nog zeer goed, zgan. Min 5€ 5€ excl van successor

Een radiator voor een waterkoeling, met 8/10mm aansluiting, komt van auto af ofzo, koelt super goed, kunnen ongeveer 2*120mm fans op. Min 10€

Laatste nieuwe boekjes voor rijbewijs a3 (dus voor bromfiets
Kaft is niet meer nieuw, maar binnenin zie je dat het nog niet veel gebruikt is :rofl:
Is theorie boekje en boekje voor oefeningen Min 12.5€

Tybotech 400watt voeding Min: 7.5€ 7.5€ excl van successor

Fancontroller, allu, met 4 draaiknoppen, zgan! Min: 7.5€

2 Oude midi kasten, gratis af te halen binnen de week, anders dump ik ze op het stort.
Bieden op alle items, ik zeg datum wanneer ik afsluit indien de boden me aanstaan.

Siskos

Legacy Member
Die fan regelaar welke is dat juist?
En kan deze tot 5v gaan?

yakmodder

Legacy Member
Welke fanregelaar? De manuele of die met lcd scherm?
Of ze tot 5v kunnen gaan? Kheb er geen benul van,

Die manuele, met 4 draaiknoppen, is van sunbeam, met blauwe ledjes

Die andere heb ik even geen gedacht van, kan zijn ook van sunbeam, kheb gistere het dooske weggegooid.

successor

Legacy Member
wss nog wel eh, jort maakt gene brol.

de phase is getest ?

bod €7.5 op da moederbord.
bod €7.5 op die voeding

beiden excl.

yakmodder

Legacy Member
@ Successor
Genoteerd

@ Linux Zal ook wel perfect werken op cpu, alleen zullen de temps niet zo danig laag zijn denk ik. Er zit wel geen neerhouder bij , dus je moet zelf iets zien te fixen.

yakmodder

Legacy Member
Heb hem een tijdje terug getest, werkte toen perfect , heeft sindsdien niets meer gedaan en in plastic doosje gezeten van amd.

Je bod staat genoteerd. Moest het zijn dat hij niet meer zou werken (wat ik ten strengste betwijfel) , stort ik je het bedrag terug.

yakmodder

Legacy Member
Fotos worden strax gemaakt (heb atm geen fototoestel)

Geen mankementen aan phase (behalve dan dat het neopreen beetje open is aan de bocht , heb dit ff dichtgeplakt, maar komt best ander stukje neopreen over
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan