Tja,... wordt lastig,... toch nog effe wachten op informa,... hij was je net voor en heb gezegd dat het goed was --> 20€ incl. verzending met kiala eventueel,.. zou maar 3€ zijn,.. beetje afwachten.
edit: effe zelf gekeken naar Kiala,.. is mij wat te omslachtig en heb niet echt een kiala punt in mijn buurt,.. het dichtste is al direct 5km hier vandaan, mij verplaatsen kost ook geld.
Kilopost of afhaling geniet imo de voorkeur dus.
Dan klinkt 20€ afgehaald door cpt.iglo al wat beter in de oren tenzij informa 20€ excl. kan bieden.