Archief - PC onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xplod

Legacy Member
Mijnen 2de PC mag hier weg,.. staat hier toch maar te staan.

Wordt verkocht in onderdelen, ... betreft;

- Thermaltake Tsunami Dream case silver met window
- 480Watt True Power Blue Antec PSU Let-op !!! 20pins atx-connector, voorzien van 2 splinternieuwe Zalman fans.
- amd s939 3000+ cpu
- 2 x 512mB G-Skill 1GBGH 2-2-2-5 1T gewoon DDR geheugen !
- NEC 3500 DVD-RW zilver gespoten, past mooi met een alu-case.

Alles in perfecte staat uiteraard.
Richtprijzen,.. geen idee,... doe een bod en ik zie verder wel ;)

Staat ook op Tones

cherouke

Legacy Member
NEC 3500 DVD-RW

10 euro exclusief, graag snelle afhandeling

Xplod

Legacy Member
10€ excl. genoteerd voor cherouke
.... een snelle afhandeling zal moeilijk zijn.
geraak niet direct naar de Post e.d.
Als je soms in de buurt van de R4 rond Gent komt, de Oostkant,.. dan zou het wel makkelijk zijn uiteraard.

phixiuZ

Legacy Member
Enige meeneem op dat geheugen? Heb geen tijd om thread te volgen met examens.

Gewoonjve

Legacy Member
indien nog tekoop "NEC 3500 DVD-RW zilver gespoten, past mooi met een alu-case" ... 15 euro inclusief verzending (mits goed verpakt)

cherouke

Legacy Member
Gewoonjve zei:
indien nog tekoop "NEC 3500 DVD-RW zilver gespoten, past mooi met een alu-case" ... 15 euro inclusief verzending (mits goed verpakt)


:cry: Wat is verschil tsn 10€ exlcusief en 15€ inclusief????? (zeg nu niet 70 cent)

Bod 12.5€ exclusief

Xplod

Legacy Member
G-Skill's gereserveerd voor Goofy op Tones, tenzij koper afhaakt.
Had hem beloofd te koop te sluiten op woendagavond, sorry voor het niet melden hier.
Rest van de onderdelen dus nog te koop.

Nog eens voor de duidelijkheid, bieden excl. verzending.
Voor alles -2kg zal dat dus met kilopost 4,30€ zijn.
De case,.. die verstuur ik eerlijk gezegd niet graag met de Post.


Cherouke ----> NEC 3500 12,5€ excl. genoteerd.
cprovost ---> PSU meeneemprijs 20€

ZITORA ---> cpu ... 7€ is me wat te weinig,.. zit een boxed cooler bij e.d. graag een ander bod,... meeneem op de cpu + boxed-cooler 15€ excl. en heeft naar 't schijnt al 2700Mhz. gelopen,.. zelf nog niet geprobeerd.

Xplod

Legacy Member
Deal.
15€ excl. verzending
Cpu met boxed cooler en originele doos.

PM me voor verdere afhandeling.

Xplod

Legacy Member
PSU 15€ excl. genoteerd voor informa.

Ondertussen;

G-Skill's verkocht aan Goofy op Tones.
Cpu aan Cpt iglo hier.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan