IceCain
Legacy Member
€5 of zo.-Incubus- zei:das vriendelijk
wa verstaat ge onder kleine vergoeding? ^^
Als ik er 4 of meer kan meebrengen wil ik er wel heen rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
€5 of zo.-Incubus- zei:das vriendelijk
wa verstaat ge onder kleine vergoeding? ^^
--NickName-- zei:Wij hebben hier in ons garage (warm en droog voor de cynische mensen) nog wat beeldschermen staan
Terwijl ze volgens http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=1762 nog op ne camion onderweg zouden zitten...--NickName-- zei:ik wil nu de trut niet afgeven, maar ik laat dat geen 2 weken staan ze
mijne vent was weer de simpele, een "garage" is volgens mij iets waar je een auto inzet, niet iets waar je zo vanalles en nog iets moet in steken
Een telegeleid vliegtuig, ne moto, die schermen, pocketbrommers, ....
Tzal wel iets mannelijks zijn zeker

BMF|Johan zei:Terwijl ze volgens http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=1762 nog op ne camion onderweg zouden zitten...![]()
PsynceFiction zei:Ik trek m'n aanbod in. Het klinkt me wat te louche...