Archief - Nokia 21" CRT schermen, refurbished

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

--NickName--

Legacy Member
Wij hebben hier in ons garage (warm en droog voor de cynische mensen) nog wat beeldschermen staan

passen op iedere pc

Het zijn er van Nokia, type 445XI met volgens de site volgende gegevens

21" CRT flat color monitor.
Maximum resolution 1600x1280 @ 76Hz.
0.22mm dot pitch.
Horizontal frequency 30-102KHz.
Vertical Frequency 50-150Hz.
Low radiation (TCO95 norm).
15pin SVGA plug.
OSD menu.
Very high quality and clear picture.
Multi voltage 110-240volt.
CE approval.
Used monitors. Date codes 1999-2000.

Aangezien ze factory refurbished zijn (en vraag me niet wat dat wil zeggen) zit er daar een factuur bij die u recht geeft op nog 3 maand waarborg

IK had er graag 45€ per scherm voor gehad

Liefst van al ophalen, want ik peis da ik mij een breuk ga heffen door dat naar de post te dragen en wat moeten de kosten daarvoor al niet gaan zijn ...

Dit staat overal rond, dus kapaza, yezzz, ebay, lotverkopen.be, ..... want die dingen nemen monsterlijk veel plaats in beslag

http://img97.imageshack.us/img97/5233/nokiarefurbished5mg.jpg

Deadelus

Legacy Member
--NickName-- zei:
Aangezien ze factory refurbished zijn (en vraag me niet wat dat wil zeggen) zit er daar een factuur bij die u recht geeft op nog 3 maand waarborg

Dit wil zeggen dat ze opnieuw nagekeken zijn door fabrikant en waar nodig gerepareerd (enkel ter vernieuwing) dus worden er enkel beter op!

Greetz

--NickName--

Legacy Member
teveel voor mijn eigen goed

en ik heb een kind dat hier rondcrossed, dus stel je voor dat hij zo een ding vastpakt en dat omvalt of zo

--NickName--

Legacy Member
* Width
* 20.1 in

* Depth
* 21.2 in

* Height
* 19.2 in

* Weight
* 70.5 lbs

--NickName--

Legacy Member
ja, echt wel

dus daar kan ik eventueel wel wat dingen deponeren

Waterboyke

Legacy Member
Wrm toch weer zo ver ?! :cry:
Nooit geluk hé...:sad:

Gratis kickje..:)

SMa

Legacy Member
heb je er voldoende in voorraad?
ik ben namelijk bezig met men kamer her in te richten, momenteel heb ik geen plaats om er 1 te zetten, maar binnenkort komt daar hopelijk verandering in
kzal er wrs wel zelf kunnen achterkomen, er woont redelijk veel familie van mij in Poperinge & Ieper

en hoe komt het dat je er zoveel staan in je garage? :s

IceCain

Legacy Member
Hoeveel heb je er precies?
Als ik er ene kom halen kan ik er evengoed enkele meebrengen voor de regio antwerpen tegen een kleine vergoeding.

Ben je zeker dat het "flat" zijn?Op de foto zien ze er wat bol uit.

--NickName--

Legacy Member
ik had er 24 maar op lv, ebay en kapaza al een deel verkocht

dus nu nog een 8-tal over denk ik

hoe het komt dat die in de garage staan ? in mijn living past dat niet echt, het vloekte met de kleur van het tafelkleedje

SMa

Legacy Member
achzo :p ik bedoel gewoon: hoe komt het dat je zo veel schermen hebt staan?

ik wil er wel 1, ik weet allee niet wanneer ik erachter zal kunnen komen
(wrs wel binnen de week, max 2 weken)

--NickName--

Legacy Member
ik wil nu de trut niet afgeven, maar ik laat dat geen 2 weken staan ze

mijne vent was weer de simpele, een "garage" is volgens mij iets waar je een auto inzet, niet iets waar je zo vanalles en nog iets moet in steken

Een telegeleid vliegtuig, ne moto, die schermen, pocketbrommers, ....

Tzal wel iets mannelijks zijn zeker

SMa

Legacy Member
kzal et morgen weten te zeggen wanneer het opgehaald zou kunnen worden, je moet dan maar zeggen of je het aanvaard of niet
met de post zou het toch snel 25 euro zijn

BloodSeaker

Legacy Member
sheep zei:
kzal et morgen weten te zeggen wanneer het opgehaald zou kunnen worden, je moet dan maar zeggen of je het aanvaard of niet
met de post zou het toch snel 25 euro zijn


Voor een monitor, met dat gewicht, moet ge oppassen of ge zijt 70€ kwijt :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan