Archief - Microsoft Office XP NL OEM 2002

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
lol free up i like this en euhm jah ik denk dat de mods aant studeren zijn ofzo
en als dit zo blijft duren gaat die een lange thread worden voor 2 simpele softwarepakketten

starstripe

Legacy Member
krisse5844 zei:
En voila free upke given !

Greetz krisse

kdenk dat upkes nu nie echt nodig zijn, aangezien we hier verwikkeld zijn in een hevige discussie :p

thread keeps occupying place #1 ;)

piotke

Legacy Member
starstripe zei:
ach vent , ga ergens anders mod spelen.

illegaal... jognes toch is dat nu zo erg, als er daar nu 2 mensen mee geholpen zijn, tis toch geen warez ofzo.
of heb je liever dat we met z'n allen office downloaden.
jonges toch, gij gunt precies mensen hun geluk niet é gij.

misschien omda gij aan alles kunt geraken met uw ftps en zo'n shit,
maar ga hier nie verkondigen dat we met z'n allen 20.000 bef moeten dokken voor een office, zoals gij dat wrsch. doet hé :ironic:

"Illegaal is dat nu zo erg". You must me kidding met zo'n uitspraak. Als dat zonder de nodige zaken verkocht wordt dan is dat illegaal ja. Staat ook duidelijk opde cd's. Mag niet afzonderlijk verkocht worden.

Mod spelen ?
Wie zegt dat ik hier download ? Ik heb mijn Windowsen legaal, en de rest van mijn software ook, of ik gebruik opensource...

Eens je zelf gaat coderen of programmeren ofzo ga je wel begrip opbrengen voor die prijzen.... En als je het niet kan of wil betalen dan moet je maar opensource (openoffice) of freeware zaken gebruiken. Er zijn alternatieven genoeg.

Als er hier een pipo dit doorlinked naar een certified MS partner en die gaat daar moeilijk om doen, dan hangt dit forum deel. Alleen maar omdat meneer quentaro, die hier met rede gebanned is geweest, ring a bell ?, software zat te verkopen dat niet mocht...

Art

Legacy Member
OEM versies mogen niet appart verkocht worden.Simpel toch.
HIer was omtrent geen discussie nodig, was het een oem versie er gene kloot op zeggen en reporten das al wat je moet doen.
En mods kunnen ook al eens bezig zijn met studeren en er zijn er met een vaste job dusja dan is er neit direct een antwoord.

kivirno

Legacy Member
pfff en gij zijt de klootzak van ne mod geweest die mij gebanned heeft zonder rede maar kom ge zijt nu eenmaal zo ne koppige klootzak
en dit meen ik
en die mods die slapen hier al denk de echte dan toch

Art

Legacy Member
Er word nooit gebanned zonder reden en in jouw geval was dit meer dan gegrond.
Want nen exmod aanvallen kan je wel goed he.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan