starstripe zei:
ach vent , ga ergens anders mod spelen.
illegaal... jognes toch is dat nu zo erg, als er daar nu 2 mensen mee geholpen zijn, tis toch geen warez ofzo.
of heb je liever dat we met z'n allen office downloaden.
jonges toch, gij gunt precies mensen hun geluk niet é gij.
misschien omda gij aan alles kunt geraken met uw ftps en zo'n shit,
maar ga hier nie verkondigen dat we met z'n allen 20.000 bef moeten dokken voor een office, zoals gij dat wrsch. doet hé :ironic:
"Illegaal is dat nu zo erg". You must me kidding met zo'n uitspraak. Als dat zonder de nodige zaken verkocht wordt dan is dat illegaal ja. Staat ook duidelijk opde cd's. Mag niet afzonderlijk verkocht worden.
Mod spelen ?
Wie zegt dat ik hier download ? Ik heb mijn Windowsen legaal, en de rest van mijn software ook, of ik gebruik opensource...
Eens je zelf gaat coderen of programmeren ofzo ga je wel begrip opbrengen voor die prijzen.... En als je het niet kan of wil betalen dan moet je maar opensource (openoffice) of freeware zaken gebruiken. Er zijn alternatieven genoeg.
Als er hier een pipo dit doorlinked naar een certified MS partner en die gaat daar moeilijk om doen, dan hangt dit forum deel. Alleen maar omdat meneer quentaro, die hier met rede gebanned is geweest, ring a bell ?, software zat te verkopen dat niet mocht...