Archief - Microsoft Office XP NL OEM 2002

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kivirno

Legacy Member
mijn prijs is dan toch nog wel mooi en niet te duur he
nu enkel graag een paar biedingen voor ik mijn znuwen verlies en de wet aan mijn gat veeg

en ooh jaah ni vergeten, bill gates is watching you HAHAHAHA

spray-bunny

Legacy Member
Lol, je kan die oem versies van office en windows in zowat elke pc winkel nog kopen hoor;)

iemand een windows xp oem versie kopen? stuur pm:unsure:

--NickName--

Legacy Member
wetende dat je pertinent iets illegaals aanbied, promoot en met desnoods dwang probeert te verkopen duidt op niet meer dan dat jij echt iemand bent zonder scrupules

Een beginneling kun je zo een mooi bedrag uit zijn "gat" knijpen, en zo zal hij iets compleet illegaal hebben ....

niet netjes

krisse5844

Legacy Member
Steekt er dan ne 4.86 dx 66 Mhz bij van de jare stillekes :rofl: :D ( die met moeite 10 € waard is ) en ge zijt dan wel comform aan die stomme regelementering...:applause: :p
Wat ik niet versta is dat er daar zoveel zever weer over gaat.:doh:

Oem of niet , twerkt toch ook na installatie met die cd en licentsie / key, dus wat is het probleem dan , forum regelementen ???

Greetz krisse

kivirno

Legacy Member
go get you're own thread :p

edit: yeah baby hurt me

ik bedoel maar SOW WHAT

piotke

Legacy Member
Neen, algemeen wettelijke reglementen. Je kopt iets aan aanzienlijk goedkopere prijs (250 OEM, 380 normale office) maar je moet er enkele voorwaarden tegenover hangen...

krisse5844 zei:
Steekt er dan ne 4.86 dx 66 Mhz bij van de jare stillekes :rofl: :D ( die met moeite 10 € waard is ) en ge zijt dan wel comform aan die stomme regelementering...:applause: :p
Dan moet je die office wel gebruiken op de pc waarmee je hem gekocht hebt... OEM licentie is ook niet overdraagbaar.

kivirno

Legacy Member
mm wie er echt blijft om zagen en klagen mag er altijd een pcke van mij bij kopen hoor, mij hoorde daar ni om klagen:applause:

krisse5844

Legacy Member
piotke zei:
Neen, algemeen wettelijke reglementen. Je kopt iets aan aanzienlijk goedkopere prijs (250 OEM, 380 normale office) maar je moet er enkele voorwaarden tegenover hangen...

DUS :

krisse5844 zei:
Steekt er dan ne 4.86 dx 66 Mhz bij van de jare stillekes :rofl: :D

--NickName--

Legacy Member
en dan nu nog de PC kunnen factureren en dan ben je legaal bezig :niceone:

Ironpole

Legacy Member
Als iemand dat nu verkoopt, MS gaat toch begot niet weten dat hij het indentijd met een case, Mobo, CPU enzo heeft gekocht? Dan kunder toch een CPU van 't containerpark bijsteken da niemeer werkt.

kivirno

Legacy Member
ik heb nog een leuker idee voor de snuggere
1. wie hem koopt alles is legaal
2. als ge er echt iet bij wil geef ik een factuur met enkele onderdelen op en waar ook opstaat office
voila en nu ophouden met gezaag en bieden, reports komen er nu echt wel aan,wie nog wil zeiken doet dat via pm of aan mijn deur ok

starstripe

Legacy Member
piotke gij zijt ne ferme zeveraar zenne makker...

gij zijt ier toch geen mod meer? dus f$ck off makker, die jongen hier probeert gewoon iets te verkopen tegen een goedkope prijs.

oké ja, mss niet 100 % volgens de MS regels, maar who carez, een beginneling is er goed mee geholpen.
presies of gij super heilig zijt, en nooit es een mp3tje afhaalt.

ik steun, enkel deze keer, kivirno !

kivirno

Legacy Member
nice one

we heeft er interesse

we maken het nog beter

office + windows nu samen weg voor 200 euro incl

piotke

Legacy Member
starstripe zei:
piotke gij zijt ne ferme zeveraar zenne makker...

gij zijt ier toch geen mod meer? dus f$ck off makker, die jongen hier probeert gewoon iets te verkopen tegen een goedkope prijs.

oké ja, mss niet 100 % volgens de MS regels, maar who carez, een beginneling is er goed mee geholpen.
presies of gij super heilig zijt, en nooit es een mp3tje afhaalt.

ik steun, enkel deze keer, kivirno !

Hij probeert iets te verkopen dat niet mag.

Als hij of ik hier straks marihuana ofzo online gaan verkopen. Mag niet, tenzij het aan een goedkope prijs is zeker.
Regels zijn regels, geen twee maten en twee gewichten.

Blijkbaar zijn er meer die hier mee akkoord gaan. Hoedanook, ik dacht dat illegale zaken hier niet mochten ?


edit: vergeet me zeker niet te reporten !

starstripe

Legacy Member
ach vent , ga ergens anders mod spelen.

illegaal... jognes toch is dat nu zo erg, als er daar nu 2 mensen mee geholpen zijn, tis toch geen warez ofzo.
of heb je liever dat we met z'n allen office downloaden.
jonges toch, gij gunt precies mensen hun geluk niet é gij.

misschien omda gij aan alles kunt geraken met uw ftps en zo'n shit,
maar ga hier nie verkondigen dat we met z'n allen 20.000 bef moeten dokken voor een office, zoals gij dat wrsch. doet hé :ironic:

kivirno

Legacy Member
en hij gaat door jawel
piot is ni te stoppen, kheb zijne cv al naar den bill gestuurd al vertegenwoordiger :p

Wover

Legacy Member
hoewel ik liever ni off-topic ga, ga ik toch mijn, al dan niet geapprecieerde mening geven.

Op het music forum hebben de mods verschillende mails gehad van SABAM en IFPI, de internationale organisatie die zich bezighoudt met copyrights voor artiesten (en mensen ambeteren). Dit was omdat er daar mixen worden gepost, waarvan niet zeker is of de DJ de platen/cd's echt in zijn bezit heeft.

Er waren toen nog veel mensen met dezelfde mentaliteit als u, die er gewoon mp3 mixen postten, en daardoor kwam de IFPI erop af, en zijn er daar nu strenge regels.

Als ge dus wilt dat dit forum ook verboden gaat worden (ok, ik overdrijf misschien), dan moete vooral zo verder doen.

kivirno

Legacy Member
och wie we hier hebben, het manneke dat iets tegen mij heeft mr innerlife
euhm waar zitten die mods hier

krisse5844

Legacy Member
Voor het hier wat uit de hand loopt zouden beter de MOd's hun mening hier over plaatsen...

Want op de wijze dat we hier bezig zijn geraakt niemand een stap verder hé...

Dus oproepke naar de mod's !

Verkoper , nog véél succes met de verkoop ...

En voila free upke given !

Greetz krisse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan