Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
( die met moeite 10 € waard is ) en ge zijt dan wel comform aan die stomme regelementering...:applause:
Dan moet je die office wel gebruiken op de pc waarmee je hem gekocht hebt... OEM licentie is ook niet overdraagbaar.krisse5844 zei:Steekt er dan ne 4.86 dx 66 Mhz bij van de jare stillekes![]()
( die met moeite 10 € waard is ) en ge zijt dan wel comform aan die stomme regelementering...:applause:
![]()
piotke zei:Neen, algemeen wettelijke reglementen. Je kopt iets aan aanzienlijk goedkopere prijs (250 OEM, 380 normale office) maar je moet er enkele voorwaarden tegenover hangen...
krisse5844 zei:Steekt er dan ne 4.86 dx 66 Mhz bij van de jare stillekes![]()
![]()
starstripe zei:piotke gij zijt ne ferme zeveraar zenne makker...
gij zijt ier toch geen mod meer? dus f$ck off makker, die jongen hier probeert gewoon iets te verkopen tegen een goedkope prijs.
oké ja, mss niet 100 % volgens de MS regels, maar who carez, een beginneling is er goed mee geholpen.
presies of gij super heilig zijt, en nooit es een mp3tje afhaalt.
ik steun, enkel deze keer, kivirno !