Archief - MEGA GROTE Opruiming : allerlei PC gerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
indien er apart verkocht wordt (zie nie direct dat er staat dat nie mag )

- gigabit kaart DLink DGE-530T

indien in perfecte staat 13€ incl verz .

heb je doosje enzo nog ?

grtz

(kzie da je een reply gezet ebt @me maar vrees da da et antwoord is op iemand anders zen vraag :p )

CAPS

Legacy Member
37) Foto plz ?
is dit in met blauwe leds
en gaat hij op ELK moederbord?

mvg

boe

Legacy Member
38 voeding lc power = 35 euro (minimumprijs 25 euro)

Kan je mij even PMen van zodra dit een akkoord is, ik dénk dat dit wel eens een lange/onoverzichtelijke thread kan worden.

babbelut

Legacy Member
4 17 22 25 28 35 : 55 euro...?

vraagjes:

- die ide dock, is dat extern of in een bay in te bouwen?
- die vga silencer die werkt dus toch als koeler op een 9800 pro zonder t lawaai dat de deze maakt?

TheAntropoid

Legacy Member
RAM DDR 512 MB PC 3200 Corsair Value Select
al verkocht?
ik bied meer
greets

bennebiest

Legacy Member
nr 4
€25
indien intern usb kabelke (mobo->rack) bijgeleverd is.

Dieter@be

Legacy Member
nr 7 -> 7euro incl verzending
of beter: 18euro voor nr7 en nr31 incl verzending

bzguy

Legacy Member
BELANGRIJKE UPDATE :

- nr 25 : verkocht voor 30 € aan VERATJE (plus die koffermod nog ;) )
- nr 38 : verkocht voor 35 € aan BOE
- nr 10 : verkocht voor 20 € aan MADMAN (hoogte koelblok = 4 cm ; ong 2 pci-sloten nodig)
- nr 21 : verkocht aan voor 15 € aan SILVERWIZARD (ipv Ibliss, sorry, typo ;))
- nr 4 : verkocht voor 25 € aan BENNEBIEST (kabeltje mobo-> rack zit erbij !)

@ DIETER@BE : gelieve voor nr 7 excl verzending te bieden !
@ TEKNOMAN : nr 7 is een hub, geen switch ! 10 MBps
@ PIOTKE : meeneemprijs voor processor is 75 € ;)
@ CAPSY : is zonder led ; kijk op site van zalman voor compatibiliteit van processors ;)
@ BABBELUT : bod te laag ; vga silencer past op 9800 pro, is stil !
@ WHEN : min prijs nr 15 = 30 € excl !
@ alle anderen : pics case volgen nog ...

BELANGRIJK :

Ik laat deze thread sluiten en start een neiuwe op met de onderdelen die nog te koop zijn.

Diegenen die iets gekocht hebben, gelieve een PM te sture, ik handel dat asap af ...

Link naar nieuwe thread volgt ... (snel)

babbelut

Legacy Member
bzguy zei:
BELANGRIJKE UPDATE :

- nr 25 : verkocht voor 30 € aan VERATJE (plus die koffermod nog ;) )
- nr 38 : verkocht voor 35 € aan BOE
- nr 10 : verkocht voor 20 € aan MADMAN (hoogte koelblok = 4 cm ; ong 2 pci-sloten nodig)
- nr 21 : verkocht aan voor 15 € aan SILVERWIZARD (ipv Ibliss, sorry, typo ;))
- nr 4 : verkocht voor 25 € aan BENNEBIEST (kabeltje mobo-> rack zit erbij !)

@ DIETER@BE : gelieve voor nr 7 excl verzending te bieden !
@ TEKNOMAN : nr 7 is een hub, geen switch ! 10 MBps
@ PIOTKE : meeneemprijs voor processor is 75 € ;)
@ CAPSY : is zonder led ; kijk op site van zalman voor compatibiliteit van processors ;)
@ BABBELUT : bod te laag ; vga silencer past op 9800 pro, is stil !
@ WHEN : min prijs nr 15 = 30 € excl !
@ alle anderen : pics case volgen nog ...

BELANGRIJK :

Ik laat deze thread sluiten en start een neiuwe op met de onderdelen die nog te koop zijn.

Diegenen die iets gekocht hebben, gelieve een PM te sture, ik handel dat asap af ...

Link naar nieuwe thread volgt ... (snel)


zeg dan welk bod wel goed is,

nog steeds interesse in
4 17 22 25 28 35

je geeft niemand de kans om hoger te bieden !!!!

de rack en de ram zijn de deftige stukken hiertss, de rest had ik ook "graag" gehad. Als ik zie dat direct die twee andere stukken zonder kans op overbieden de deur uitgaan...


edit: 4 + 17 + 22 + 25: 65

bzguy

Legacy Member
babbelut zei:
zeg dan welk bod wel goed is,

nog steeds interesse in
4 17 22 25 28 35

je geeft niemand de kans om hoger te bieden !!!!

de rack en de ram zijn de deftige stukken hiertss, de rest had ik ook "graag" gehad. Als ik zie dat direct die twee andere stukken zonder kans op overbieden de deur uitgaan...

OK, sorry, sluit mss net iets te rap een deal af, is om het wat overzichtelijk te houden ;) ... wat niet erg makkelijk is :s Graag begrip daarvoor ;)

Anyway : bieden kun je verder vanaf nu op https://www.beyondgaming.be/forums

@ BABBELUT : 17,22,28,35 kun je hebben voor 50 € excl ...

Foto's case volgen nog allicht deze avond (zie nieuwe thread)

Graag dus ook bieden op nieuwe thread !

En nogmaals excuses voor het eventueel te snel afsluiten van bieden op bepaalde artikels ;) ... THX

RocKer

Legacy Member
Is dit al verkocht,indien niet,bod 25€:).

28) Pakket fans, bestaande uit :

- 1 stock cooler P4
- 1 cooler Cooler Master Socket A
- 1 Thermaltake fan 80 mm
- 1 papst fan 80 mm type 8412NGL
- 1 papst fan 120 mm type 4412F
- 1 papst fan 40 mm X 20 mm type 405
- 2 fluo UV reactive gele fan rubber 80 mm
- 1 witte fan rubber 120 mm
- 1 fan 40 mm X 10 mm incl. fangrill
- 2 fans 80 mm X 10 mm

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/FANS.JPG

Min prijs : 20 €
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan