Archief - MEGA GROTE Opruiming : allerlei PC gerief

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

menlor

Legacy Member
19) LCD displayke 16 X 2 karakters blauw, witte letters, parallelle aansluiting, reeds gesoldeerd doch nieuw.

Werkt het nog goed, en wat kan het afbeelden? + welke soft?

BMF|Johan

Legacy Member
3) Harddisk Samsung SV1022D 10 GB

Min prijs : 10 €

9) Mobo Kobian Socket A KM266 DDR + koelblok + regelbare Enermax fan 80 mm.

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...ief/KOBIAN.JPG

Min prijs : 15 €

16) Pakket fangrills :
- 7 X 80 mm goud
- 2 X 90 mm goud
- 1 X 120 mm goud
- 3 X 80 mm zilver
- 1 X 80 mm vierkant
- 1 X 40 mm zilver

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...N GRILLS.JPG

Min prijs : 10 €
10 + 20 (hierboven staat bljikbaar een bod met o.a. dit bordje) + 10 = 40 euro, exclusief verzendingskosten. Het koelblok op dat moederbord hoef ik niet per sé, dus als dat de verzending bemoeilijkt mag ja dat eraf halen ;)

ChAoS Overlord

Legacy Member
Is er software voorhanden voor linux om te interfacen met die APC UPS?

the_fox

Legacy Member
ChAoS Overlord zei:
Is er software voorhanden voor linux om te interfacen met die APC UPS?

google gebruiken kan helpen CO :p, voor zover ik weet zijn er meerdere progs, maar ik raad nut of apcupsd aan ;)

ChAoS Overlord

Legacy Member
OK, een bod van €30 voor die APC UPS (34). De batterij is nog in degelijke staat, mag ik veronderstellen? :)

Guardian-X-

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
5) Multi fan speed controller Zalman ZM-MFC1 blauw/zwart.
bod 12€ excl
Ik woon in Tongeren (Limburg) dus moet wel verzonden worden denk ik.
PM me maar als het in orde is ;)


tracekiller zei:
5) Multi fan speed controller Zalman ZM-MFC1 blauw/zwart.
mijn bod is 20-25€

:unsure:



:)

cool_boy_ke

Legacy Member
Sorry, kheb stands goed gezocht :) Maarja t'is laat hé :p sorry voor onnutige post (is ondertussen vewijderd)

bzguy

Legacy Member
ChAoS Overlord zei:
OK, een bod van €30 voor die APC UPS (34). De batterij is nog in degelijke staat, mag ik veronderstellen? :)

Batterij perfect ; deal voor 30 € excl

PM me voor verdere afhandeling :)

white_steam

Legacy Member
20) Pakket ethernet kabels RJ-45 aansluiting :

- 2 X 25 m recht
- 2 X 1.80 m gekruist
- 1 X 8 m gekruist
- 2 X 1.80 m recht
- 2 X 3 m recht
- 2 X 3 m gekruist

30€ exl indien in goede staat "snelle afhandeling graag"

grtz white_steam

ibliss

Legacy Member
hela, en wat als ik voor (34) nog 35 wil geven :) of is de boel afgesloten?

bzguy

Legacy Member
- nr 23,26,27,30,31 : verkocht voor 65 € excl MRZONE
- nr 34 : verkocht voor 30 € excl CHAOS OVERLORD
- nr 39 : verkocht voor 15 € excl GAMER
- nr 5 : verkocht voor 25 € TRACEKILLER
- nr 19 : verkocht voor 15 € PARA
- nr 21 : verkocht voor 15 € IBLISS
- nr 20 : verkocht voor 30 € excl WHITE STEAM
- nr 9,16,3 : verkocht voor 40 € BMF JOHAN

@ Lavelle : ok nr 38 voor 25 € en nr 25 voor 30 € ?
@ GuardianX : VGA silencer komt van 9800 pro ; ide kabels zijn zowel 40 als 80 pins ; watis je bod voor 4,11,17,22,25,28,35 ?
@ Ibliss : sorry, UPS is al toegezegd :( Moet mijn woord houden he ...

Aan allen die iets gekocht hebben : gelieve eenPM testuren voor snelle afhandeling :)

Gelieve enkel nog te bieden voor artikels die nog te koop zijn ;)

M@dm@n

Legacy Member
10) 20 €
kan je eens meten hoe hoog dat koelblok is of hoeveel pci sloten opgeofferd moeten worden

heb je tss die kabels soms een audio kabeltje liggen van rood/wit vrouw naar stereo?

ibliss

Legacy Member
getver :(
en verder: ik heb absoluut geen rotte bal geboden op die (21) :) dit ff ter info
ik wou enkel die UPS.. xal ne keer nen nieuwe moeten aanschaffen dan maar voor op school, ge ziet da helaas ni dikwijls passeren hier.

Psychodweep

Legacy Member
Jammer dat je ons zo weinig tijd laat om over te bieden....

Teknoman

Legacy Member
7) Hoeveel megabit is die hub en is het een hub of een switch?

tracekiller

Legacy Member
5) Multi fan speed controller Zalman ZM-MFC1 blauw/zwart.
20€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan