Archief - MEGA GROTE Opruiming : allerlei PC gerief (deel 3)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|XcW|

Legacy Member
KeaTs zei:
ie is al minstens een halve week verdwenen precies :naughty:

Jamaar hij zal wel opduiken hoor. Is een te vertrouwen persoon. Ben al bij zijn thuis geweest dus...

KeaTs

Legacy Member
|XcW| zei:
Jamaar hij zal wel opduiken hoor. Is een te vertrouwen persoon. Ben al bij zijn thuis geweest dus...

Ja twijfel ik niet aan hoor :p. Maar mijn vingers jeuken om mn serverke ineen te steken ;)

Cyaankali

Legacy Member
Hier ook niet formaX maar hij wist me te vertellen dat er praktisch overal problemen zijn met de post en dat er dus vertragingen kunnen optreden. Ik wacht geduldig af en we zullen wel zien wat het wordt.

Greetz Cyaankali

;)

KeaTs

Legacy Member
Nuja, XcW weet hem wonen, dus maak ik me niet echt zorgen, maar ie mag toch iets van zich laten horen... heb al een week geleden betaald & pmd, en nog geen antwoord :)

Maar ja, for all we know ligt m in t ziekenhuis ofzo :p

Cyaankali

Legacy Member
Mijn pakketje is ondertussen goed aangekomen. De muis werkt perfect en was overigens ook zeer goed verpakt. Gelieve me bij gelegenheid eveneens te whitelisten bzguy.

Greetz Cyaankali

:)

white_steam

Legacy Member
Ook mijn netwerksetje is deftig aangekomen, eveneens als hierboven ons es te whitelisten , alsook wij dit "veronderstel" gedaan hebben :p

grtz white

edit : KUIS DIE P-MAIL nest daar us uit :p

Wixels

Legacy Member
same, soundcard goed aangekomen, wel spijtig dat de doos en software er niet bij waren

|XcW|

Legacy Member
Uh, hij heeft problemen met zijn telenet ;). Ze hadden het afgesloten, of het lag plat ergens iets in die aard :). Ik wacht ook nog altijd op mijn pakske. Zal voor den maandag zijn dan.

KeaTs

Legacy Member
Mijne is ook toegekomen vandaag. Niet op t adres dat ik gevraagd had, maar goed, de mannen van de post waren vriendelijk genoeg t in de bus te steken ook al was er niemand thuis; dus ik ben een happy camper :) Thx bzguy.

bzguy

Legacy Member
KeaTs zei:
ie is al minstens een halve week verdwenen precies :naughty:

Neen hoor ;)

Telenet had thuis een kleine week de geest gegeven (ttz die mannen hadden mijn internet al afgesloten, terwijl ik volgende week pas verhuis, de kl*ten), en op 't werk worden 'games'-sites geblokkeerd :S

De post heeft me ook bij m'n pietje gehad, blijkbaar doen ze geen verzendingen met 'port betaald door bestemmeling' meer .... en deden ze er nog wat vertraging bovenop ...

Anyway, een aantal tegenvallers waar ik geen vat op heb, maar ik lees gelkukkig in de volgende posts dat zo ged als alles toch goed aangekomen is ...

Op den duur zouden mensen denken da'k een bedrieger ben he ;) ...

|XcW|

Legacy Member
bzguy zei:
Neen hoor ;)

Telenet had thuis een kleine week de geest gegeven (ttz die mannen hadden mijn internet al afgesloten, terwijl ik volgende week pas verhuis, de kl*ten), en op 't werk worden 'games'-sites geblokkeerd :S

De post heeft me ook bij m'n pietje gehad, blijkbaar doen ze geen verzendingen met 'port betaald door bestemmeling' meer .... en deden ze er nog wat vertraging bovenop ...

Anyway, een aantal tegenvallers waar ik geen vat op heb, maar ik lees gelkukkig in de volgende posts dat zo ged als alles toch goed aangekomen is ...

Op den duur zouden mensen denken da'k een bedrieger ben he ;) ...

Doeme :( Stomme post :'(. Zosnel als mijn pakje hier is aangekomen zal ik de verzendkosten overschrijven ;). Wanneer is het pakje terug de post opgegaan?

bzguy

Legacy Member
|XcW| zei:
Doeme :( Stomme post :'(. Zosnel als mijn pakje hier is aangekomen zal ik de verzendkosten overschrijven ;). Wanneer is het pakje terug de post opgegaan?

Pakjes waren maandag namiddag in Wakken-'city' op de bus gegaan.

Bedankt dat je de verzendkosten wil overschrijven, is ook weer een toffe streek van de post : jaren doen ze verzenidng dmv 'port betaald door bestemmeling' (op die manier betaalt niemand te veel verzendkosten) en nu doen ze dat ook al nie meer :s (mits een hele reutemeteut aan papieren voor koper en verkoper).

Vraag aan al diegenen die geen verzendkosten hadden betaald : kun je ze alsnog overschrijven, aub ? Sorry voor 't ongemak, stomme post he :S

Thx

marre_man

Legacy Member
nr 33 veel interesse, ma ik zou graag wete welke kabels er ondermeer tss zitte, tis nogal moeilijk te onderscheiden zo..

thx

KeaTs

Legacy Member
Wil ook gerust verzendkosten overschrijven hoor, hoeveel was het?

bzguy

Legacy Member
marre_man zei:
nr 33 veel interesse, ma ik zou graag wete welke kabels er ondermeer tss zitte, tis nogal moeilijk te onderscheiden zo..

thx

Zal eens checken wat precies ;) ...

bzguy

Legacy Member
nr 12 : verkocht voor 30 EUR escl aan TRESPASSER

Blijft nog over :

2) 2 keyboards Azerty

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../KEYBOARDS.JPG

Meeneemprijs : 5 €

7) Hub 8 ports (waarvan 1 mogelijk uplink) 3 Com Office Connect TPO + voeding

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...Gerief/HUB.JPG

Min prijs : 5 €


11) 4 way speaker switch control (nieuw)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../LS-BAKSKE.JPG

Min prijs : 10 €

13) Pakket adapters, bestaande uit :
- 3 X 25 pins -> 9 pins (male-male)
- 1 X 25 pins (male-male)
- 1 X 25 pins (male-female)
- 2 X 25 pins (female-female)
- 2 X 9 pins (female-female)
- 2 X 9 pins (male-male)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...f/ADAPTERS.JPG

Min prijs : 5 €

14 ) Pakket, bestaande uit :
- graka 3D Prophet 4000 XT TV-out
- 3 Com Etherlijnk XL PCI 100 MBps netwerkkaart
- modem 56 k

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo.../KAARTEN_2.JPG

Min prijs : 20 €

22) Pakket bestaande uit :
- aftakdoos 6 stekkers
- 10 kabels voor power supply/monitor etc ...
- 1 verlengkabel 5 hoekig male -> 5 hoekig female
- 1 verlengkabel 5 hoekig male -> stekker female
- 2 kabels 220 V met platte stekkers en kleine fiche 2 pinnekes, vb voor radio etc...

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...ROOMKABELS.JPG

Min prijs : 10 €

24) Pakket schermkabels, bestaande uit :
- kabel DVI-DVI (male-male)
- kabel 15 pins male -> 5 BNC pluggen
- 2 X kabel 15 pins male -> 15 pins male
- 1 kabel 15 pins male -> 15 pins female

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...HERMKABELS.JPG

Min prijs : 15 €

28) Pakket fans, bestaande uit :

- 1 stock cooler P4
- 1 cooler Cooler Master Socket A
- 1 Thermaltake fan 80 mm
- 1 papst fan 80 mm type 8412NGL
- 1 papst fan 120 mm type 4412F
- 1 papst fan 40 mm X 20 mm type 405
- 2 fluo UV reactive gele fan rubber 80 mm
- 1 witte fan rubber 120 mm
- 1 fan 40 mm X 10 mm incl. fangrill
- 2 fans 80 mm X 10 mm

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...erief/FANS.JPG

Min prijs : 20 €

29) Pakket, bestaande uit :
- 8 usb kabels
- 1 FireWire kabel male - female
- 1 FireWire kabel male - male

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...f/IMG_0298.JPG

Min prijs : 10 €

32) Pakket, bestaande uit allerlei kabels : fan kabeltjes, molex kabels, soundcard kabels, molex pinnekes, molex connectors, etc ...

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...20ALLERLEI.JPG

Min prijs : 10 €

33) Pakket, bestaande uit 28 kabels voor audio/video + adapters allerhande

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...IO VIDEO.JPG

Min prijs : 15 €

35) Server case Landrover zwart, incl 2 papst fans van 18 dB (voor interne HD-koeling) ; van deurtje is pinnetje af (zie foto)

Foto : http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...DROVER 1.JPG

http://users.pandora.be/bzguy/Verkoo...DROVER 2.JPG

Min prijs: 20 €

36) Harddisk IBM SCSI IC35L036UWD210 U160 MB/S ; 36 GB 10000 RPM, seek time 4.9 ms, cache 4 MB, incl flatcable en rounded SCSI kabel 68 pins + controller Adaptec A2940

Min prijs : 80 €

Dat moet hier dus allemaal de deur uit, he gasten ;) ...


Doe maar een bod,diegene die alles wil in ene keer krijgt al hetgene dat nog overblijft aan de helft van de vraagprijs :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan