Archief - MEGA GROTE Opruiming : allerlei PC gerief (deel 3)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bzguy

Legacy Member
|XcW| zei:
Vandaag case gaan halen. Moet zeggen in perfecte staat en vriendelijke verkoper. Bij deze whitelisted ;).

Ps: hebt ge mss die zallman fancontroller nog te koop?

Thx, ik zal alle kopers (en dat zijn er al heel wat) whitelisten als deze thread afgesloten is ...

BTW : ik had een bod van 25 € op die ancontroller van TRACEKILLER, doch niks meer van gehoord :s (da wordt dus ene blacklist voor hem ;) )

Zou perfect passen he in die case, nikske knippen, alles is op maat aangepast reeds ;) ...

|XcW|

Legacy Member
bzguy zei:
Thx, ik zal alle kopers (en dat zijn er al heel wat) whitelisten als deze thread afgesloten is ...

BTW : ik had een bod van 25 € op die ancontroller van TRACEKILLER, doch niks meer van gehoord :s (da wordt dus ene blacklist voor hem ;) )

Zou perfect passen he in die case, nikske knippen, alles is op maat aangepast reeds ;) ...

Geef keer u msn ;).

Als het mij aanstaat zal ik hier nog een bod plaatsen ;).

Gert1

Legacy Member
da vinnek echt wel grappig...kheb op u vorige thread gevraagd hoeveel het is om die plexi case te versturen...geen antwoord gekregen...en nu is ze inees weg

da vink wel grappig :doh:

bzguy

Legacy Member
Gert1 zei:
da vinnek echt wel grappig...kheb op u vorige thread gevraagd hoeveel het is om die plexi case te versturen...geen antwoord gekregen...en nu is ze inees weg

da vink wel grappig :doh:

ik had je een PM gestuurd ;)

|XcW|

Legacy Member
bzguy zei:
Bod genoteerd ...
weet ik nie meer, samen in de tijd besteld met die case in Holland ...

Wanneer kunnen we afhandelen? Als da vandaag nog kan ga ik drekt het geld al storten. Kheb hem dringend nodig :p Die voorste fan draait op wa veel toeren en maakt daardood wa kabaal :p.

bzguy

Legacy Member
|XcW| zei:
Wanneer kunnen we afhandelen? Als da vandaag nog kan ga ik drekt het geld al storten. Kheb hem dringend nodig :p Die voorste fan draait op wa veel toeren en maakt daardood wa kabaal :p.

ok, deal

Stort maar 17 EUR op mijn rek nr 001-4287991-85 op naam van Hans De Geytere.

Verzending van zodra 't op rekening staat.

|XcW|

Legacy Member
bzguy zei:
ok, deal

Stort maar 17 EUR op mijn rek nr 001-4287991-85 op naam van Hans De Geytere.

Verzending van zodra 't op rekening staat.

Cva ik zal eens vertrekken dan :p.

Demonspawn

Legacy Member
29 -> 10
28 -> 20
24 -> 10
22 -> 10
totaal 50 inclu verzending

Wixels

Legacy Member
zou je mss eens je pm's kunnen opruimen, zitten vol :D
wou gewoon vragen wanneer je mijn soundcard ging opsturen aangezien ik vorige week geld heb gestort
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan