bzguy
Legacy Member
|XcW| zei:Vandaag case gaan halen. Moet zeggen in perfecte staat en vriendelijke verkoper. Bij deze whitelisted.
Ps: hebt ge mss die zallman fancontroller nog te koop?
Thx, ik zal alle kopers (en dat zijn er al heel wat) whitelisten als deze thread afgesloten is ...
BTW : ik had een bod van 25 € op die ancontroller van TRACEKILLER, doch niks meer van gehoord
(da wordt dus ene blacklist voor hem
)Zou perfect passen he in die case, nikske knippen, alles is op maat aangepast reeds
...
Die voorste fan draait op wa veel toeren en maakt daardood wa kabaal 