bakkie
Legacy Member
In Mechelen geraken is niet mogelijk, met de post wel natuurlijk. Verzendkosten weet ik pas als er een definitief bod is. Kan ik het laten wegen en steek ik het bonnetje van de post er bij in. Nu kan ik het nog niet inpakken omdat ze werkende zichtbaar blijft tot na de veiling.nico zei:heb die pc gekocht in de Carrefour alsk me ni vergis en boekske moederbord lag er peisk ni bij.
soit. Mogelijkheid tot in Mechelen ofzo te komen.
Moet pas in antwerpen zijn op zondag 5 maart.
(anders post)

