bakkie
Legacy Member
Deze kaart is doormiddel van een bios mod geupgrade naar de snelste versie van de gf5 reeks.
De kaart beschikt over 128 mb geheugen en er geheugen koeling geplaatst. De kaart is werkend bekijkbaar en
haald. . De tvout is door de bios mod niet bruikbaar.
Verder is er en dvi en vga aansluiting en dvi->vga koppelstuk bij.
Standaart liep de kaart op 333/750
Nu loopt ze op standaart 475/950 (8xagp!)
Ik heb met een bepaalde pc zelfs 3dmark kunnen runnen met de mem boven de 1000
.
Een overclock van meer dan 25/20%!!
Het kan zijn dat je in windows de kaart iets moet underclocken (in 2d en 3d). Dit hangt af van de pc.
Als je bij divxen soms spikkeltjes krijgt moet je de cpu in 2d iets lager zetten. (geeft geen prestatieverlies bij games)
Als je spelletjes artifacts krijgt moet je meer airflow voorzien of ze ook iets minder zetten (2a3%).
3dmark scores (kwaliteit: alles op snelheid)
3dmark 01: 13000
3dmark 03: 6000
3dmark 05: 1200
(andere specs xp-m2600+@3500+ 1,5Gb ram)
Foto's van dezelfde kaart:
http://plusd.itmedia.co.jp/pcupdate/articles/0401/14/news066.html
Aankoopdatum 5/2/04. Factuur en drivercd aanwezig, al zal je daar nog weinig aan hebben. (toen 225€)
Liefst komen ophalen, door verzending kan de geheugenkoeling losraken.
Als je
Beginprijs: 65€
meeneemprijs: 90€
Bieden excl verzenden (moest je dat willen)
Einddatum: 9/2/05 0:00
Ik behoud me het recht op ...
Als je weet wat te doen met de kaart heb je een prachtig werkende stille kaart met schitterende prestaties voor een lage prijs.
De kaart beschikt over 128 mb geheugen en er geheugen koeling geplaatst. De kaart is werkend bekijkbaar en
haald. . De tvout is door de bios mod niet bruikbaar.
Verder is er en dvi en vga aansluiting en dvi->vga koppelstuk bij.
Standaart liep de kaart op 333/750
Nu loopt ze op standaart 475/950 (8xagp!)
Ik heb met een bepaalde pc zelfs 3dmark kunnen runnen met de mem boven de 1000
.Een overclock van meer dan 25/20%!!
Het kan zijn dat je in windows de kaart iets moet underclocken (in 2d en 3d). Dit hangt af van de pc.
Als je bij divxen soms spikkeltjes krijgt moet je de cpu in 2d iets lager zetten. (geeft geen prestatieverlies bij games)
Als je spelletjes artifacts krijgt moet je meer airflow voorzien of ze ook iets minder zetten (2a3%).
3dmark scores (kwaliteit: alles op snelheid)
3dmark 01: 13000
3dmark 03: 6000
3dmark 05: 1200
(andere specs xp-m2600+@3500+ 1,5Gb ram)
Foto's van dezelfde kaart:
http://plusd.itmedia.co.jp/pcupdate/articles/0401/14/news066.html
Aankoopdatum 5/2/04. Factuur en drivercd aanwezig, al zal je daar nog weinig aan hebben. (toen 225€)
Liefst komen ophalen, door verzending kan de geheugenkoeling losraken.
Als je
Beginprijs: 65€
meeneemprijs: 90€
Bieden excl verzenden (moest je dat willen)
Einddatum: 9/2/05 0:00
Ik behoud me het recht op ...
Als je weet wat te doen met de kaart heb je een prachtig werkende stille kaart met schitterende prestaties voor een lage prijs.


