Juve9le
Legacy Member
Guardian-X- zei:Maak er 13€ van en tis direct verkocht ( 7.7 die over is na verz kosten is net iets te weinig)
Btw @ iedereen die nog een bod doet gelieve EXCL te bieden thx
Tja de enveloppe zelf moet je er ook nog bijrekenen ( dozen en al vindt je overal maar zo een enveloppe's koop ik altijd bij de post ) Meer bieden zou idd geen goede koop zijn. Kzegget tis best dat dit weggaat samen met andere stukken gezien ik et echt nie ga proberen met die enveloppe ( en dan nog de kans dat al die pinnen geplooid raken doordat ik et doos niemeer heb )
Sry maar ik denk dat je u best het risico spaart en voor die euro meer gaat halen in de winkel dan heb je et nieuw+verpakking+factuurtis te zot voor da apart te beginne opsturen.
13incl is goed voor mij, pm je me ff je gegevens door?
)