Archief - Hoop cooling : Fan's/heatsinks

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Guardian-X-

Legacy Member
Hey

Wegens afhaken van " vochtig " staat alles weer te koop !

Heb hier een lot fan's dat weg mag. Meeste komt uit loten die ik op TNG gekocht heb waar ik alleen maar een bepaalde hs of fan van nodig had en ik dus met de rest bleef zitten.De rest zijn dingen die ik zelf heb aangekocht en niet meer nodig heb.

Items die ik zelf nieuw gekocht had ( zijn gebruikt tenzij anders vermeld ) en niemeer nodig heb:

-Thermaltake Hammer525 blok+32,11cfm coolermaster fan Socket939 ( goed blok en moet niet veel onderdoen tegen zalman's etc )
-Zalman NB blokje ( verpakking open maar nooit gebruikt. Alles zit er nog bij ook koelpasta ) doosje is momenteel zoek :S
-2X Coolermaster 80mm fan | 2500rpm / 25db / 32,11CFM | ( NIEUW in de verpakking + toebehoren ) SAF-S82

Overschot van aangekochte paketten:

-Socket A blokje alu ( stock )
-Socket 478 stock cooler intel
-80mm fan met blauwe led's incl vijsjes
-Koper blok ( socket ?? ) low-profile toestand dus mss voor server socket's ?
-Abit chipset cooler
-Zalman 80mm fan
-3x 3-4pin adapter revoltec ( Nieuw in de verpakking )
-Coolermaster blue ice ( Met koelpad eronder deze is nog nooit gebruikt --> LET OP enkel heatsink geen fan )
-Zwarte Heatsink wss voor chipset
-Fangrill 80mm nix speciaal

HET LOT GAAT IN 1X BUITEN DUS NIETS APART

Pic : http://users.pandora.be/gamingfield/pictures/Cooling.jpg

Min : 30€ excl verz
Meeneem : 35€ excl verz

Indien na de 3 ups geen bod op het geheel komt en er interesse is op meerdere stukken ga ik wss apart verkopen.

didi

Legacy Member
-Koper blok ( socket ?? ) low-profile toestand dus mss voor server socket's ?

kan je hiervan eventueel een foto maken en de afmetingen doorgeven ?

_AndyMan_

Legacy Member
-Socket 478 stock cooler intel

de hoogte hiervan?
indien lager dan 4.8cm heb ik interesse( das dus 4.8 met fan etc erop he!)

Guardian-X-

Legacy Member
@didi zal morgen de pics posten+afmetingen posten
@andyman de hs+fan = 6cm hoog

didi

Legacy Member
hm, toch nie helemaal wat ik zocht, toch bedankt voor de moeite

Guardian-X-

Legacy Member
Tommi44 zei:
Bod van 3EUR incl. op Zalman NB blokje.

Daar blijft dan 0€ van over na de verzendingskosten ..:unsure: ( da is namelijk veel te dik voor in een bubble-wrap enveloppe waarvan de enveloppe+verz op + - 3€zou komen en met kilopost ( 4.3€ ) zou ik moeten opleggen om iets te verkopen ... Moest et bod nu excl zijn ja :p

Da blokje zou best weggaan met andere heatsinks/fans aangezien de ver kosten voor da dingetje in de meeste gevallen meer zal zijn dan de waarde van het item zelf.

Tommi44

Legacy Member
Normaal gezien zou het wel mogelijk moeten zijn om het te versturen in een enveloppe. Het is iets te dik, maar normaal gezien maakt de postbeamte daar geen probleem van. Dat zou dan komen op 0.92EUR en dus hou je nog 2.08EUR over. Meer bieden dan 3EUR incl. voor iets dat ik hier op 100 meter kan kopen voor 4EUR zou nogal stom zijn...

Juve9le

Legacy Member
Guardian-X- zei:
-2X Coolermaster 80mm fan | 2500rpm / 25db / 32,11CFM | ( NIEUW in de verpakking + toebehoren ) SAF-S82
-80mm fan met blauwe led's incl vijsjes
-Fangrill 80mm nix speciaal
[/U]

12inc

Guardian-X-

Legacy Member
Juve9le zei:

Maak er 13€ van en tis direct verkocht ( 7.7 die over is na verz kosten is net iets te weinig :) )

Btw @ iedereen die nog een bod doet gelieve EXCL te bieden thx

Tommi44 zei:
Normaal gezien zou het wel mogelijk moeten zijn om het te versturen in een enveloppe. Het is iets te dik, maar normaal gezien maakt de postbeamte daar geen probleem van. Dat zou dan komen op 0.92EUR en dus hou je nog 2.08EUR over. Meer bieden dan 3EUR incl. voor iets dat ik hier op 100 meter kan kopen voor 4EUR zou nogal stom zijn...

Tja de enveloppe zelf moet je er ook nog bijrekenen ( dozen en al vindt je overal maar zo een enveloppe's koop ik altijd bij de post ) Meer bieden zou idd geen goede koop zijn. Kzegget tis best dat dit weggaat samen met andere stukken gezien ik et echt nie ga proberen met die enveloppe ( en dan nog de kans dat al die pinnen geplooid raken doordat ik et doos niemeer heb )

Sry maar ik denk dat je u best het risico spaart en voor die euro meer gaat halen in de winkel dan heb je et nieuw+verpakking+factuur :) tis te zot voor da apart te beginne opsturen.

bountgunner

Legacy Member
//EDIT Sry post verkeerd gelezen :D


ik bied op :
Wat is prijs hiervoor :
Socket A blokje alu ( stock )
Abit chipset cooler

Hoeveel vraag je per stuk voor :
3x 3-4pin adapter revoltec ( Nieuw in de verpakking )


Greetz (en nog eens sorry :D)

Guardian-X-

Legacy Member
bountgunner zei:
Als dit nog te koop is dan bied ik 14 € exclusief.

Khoop dat dit bod niet op het geheel is ? :p ( indien toch op het geheel is dat veel te weinig sry )

Guardian-X-

Legacy Member
@ bountgunner

Socket A blokje 3€
Abit chipset cooler 2€
Adapters = 1.5€ / stuk

grtz

Verz met kilopost = 4.3€

bountgunner

Legacy Member
Guardian-X- zei:
@ bountgunner

Socket A blokje 3€
Abit chipset cooler 2€
Adapters = 1.5€ / stuk

grtz

Verz met kilopost = 4.3€

Dan bied ik 15€ incl.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan