genoteerd, afsluitdatum is dus morgen. Ik ga echter iedereen een kans geven om nog op te bieden. Dus normaal om 8u maar als er nu weer iemand om 1 voor 8 opbiedt, dan tel ik er een uur bij. Eerlijkst voor iedereen denk ik.
In het scherm is weinig interesse.. te verwachten zeker? mag anders voor een mooie prijs buiten hoor