Archief - Gra kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Driesi

Legacy Member
Te koop:

MSI Geforce6800gs met zalman vf700cu op gemonteerd. (pci-e)

Foto's en meer info volgen zeker en vast nog!

Ik ben van Lier. Ik verkies afhalen boven verzenden aangezien gra kaart natuurlijk iets redelijk delicaat is. Kan verzonden worden op risico van koper.

EDIT: OOK NOG TE KOOP!!!:
IIyama vision master 1451 19" (Model n°: ls902ut) Zeer degelijk scherm imho, enkel wat te groot op men klein bureau atm.

Driesi

Legacy Member
niemad geïnteresseerd in uiterst stille en degelijke beeldkaart?
Mag al weg vanaf 30 ofzo hoor...

Beeldscherm teven nog altijd te koop

Driesi

Legacy Member
alvast genoteerd.. niemand meer interesse in deze stille kaart?

SCHERM IS OOK NOG STEEDS TE KOOP

|XcW|

Legacy Member
Nvm, ik trek mijn bod in. Heb ondertussen al wat beters gevonden...

Yeppe

Legacy Member
30 afgehaald aan de deur Of PsYmon moest ze ook afhalen?
Ik ben in Wijnegem dus voor mij geen probleem

Driesi

Legacy Member
Ah das leuk.. als iedereen hier zo gaat beginnen met bieden en dan intrekken... ik dacht dat het principe bieden = kopen bestond..

Anyway Yeppe, volgens mij bied je dan evenveel als Psymon he, dus ik kan/mag dat bod niet noteren.

Ik heb al de vraag gekregen of ik nog doos en accessoires had. Wel ik heb nog een dvi->vga koppelstuk en een tv-out kabel. Doos heb ik niet meer, en het spreekt voor zich dat er natuurlijk geen garantie maar is op dat ding. Werkt echter perfect hoor.

Driesi

Legacy Member
hier is net ne 6600gt weggegaan voor 30€... niemand die meer biedt?

Driesi

Legacy Member
K ga even wat fototjes posten...





Reden waarom ik deze even post is omwille van de kleine imperfectie aan de bevestigingsbeugel zoals je ziet. Deze was zo toen ik hem kocht. Werkt echter 100% perfect, niets op aan te merken, maar ik vermeld het liever eerlijk voordat er klachten komen. Kaart vastvijzen is geen enkel probleem.

Bij de gra kaart zal ik nog een dvi->vga steken en een tv-out kabel heb ik hier normaal ook nog liggen

Enkele pics van het scherm:



K weet niet wat alles op achterkant juist moet betekenen... scherm doet 1280*1024@85 Zeer tevreden over geweest.. enkel nu wat te veel plaats in beslag nemend...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan