Archief - GAMING pc 3500+

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LeDragon

Legacy Member
Even uit interesse wat ik voor mijn pc nog kan krijgen.
Kwil hem verkopen aangezien ik volledig ga stoppen met gamen. Maar het zal van de prijs afhangen of ik hem wegdoe.
samenstelling is devolgende :

- msi k8neo2 moederbord
- xfx 6600 GT 128mb graka
- amd 3500+ AMD
- DDR CROSSHAIR 1 GYG geheugen
- HD van 40 gyg van raptor, maar wel 10.000 RPM !!!
- HD van 200 gyg van mextro.
- DVD speler
- DVD schrijver
- Floppy
- Vizion Master Pro 454 scherm ( bekend voor zijn hoge hertzen )
- Logitech MX 518
- Qpad LOW SENS ( heel grote map dus )
- proper case met licht...

Enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
3500+ is nog een recente pc. Dus ik verwacht geen bedragen voor een 3200
waar niets dan "brol" in de pc zit ^_^

mvg,
LeDragon

washikiki

Legacy Member
hoeveel inch is het scherm?

heb je eventueel fotos van al dit?

echt geen richtprijs anders ga je tochwel lage boden krijge...?

Brolpaq

Legacy Member
- msi k8neo2 moederbord
- xfx 6600 GT 128mb graka
- amd 3500+ AMD
- DDR corsair 1 GIG geheugen
- 40GB Western Digital Raptor 10.000RPM (36.7GB)
- HD van 200 gig van maxtor.
- DVD speler
- DVD schrijver
- Floppy
- Vision Master Pro 454 scherm ( bekend voor zijn hoge hertzen )
- Logitech MX 518
- Qpad LOW SENS ( heel grote map dus )
- propere case met licht.

Er staan veel fouten in uw startpost , kopier dit even naar je startpost. :)

zrox8

Legacy Member
bodje van 350€ zonder scherm (heb nog eens geen degelijke info over scherm :) )
vanwaar zijt ge ergens ?

LeDragon

Legacy Member
€ 350 eur vind ik persoonlijk een grap :)
PC is aangekocht geweest voor € 1.500 met scherm.

Scherm is 19" flattron.
Is HET scherm waar vele gamers altijd op zoek naar zijn.
Hij kan makkelijk 120 Hz draaien op 1024

Ben van regio Kempen.
Ik had gewoon graag een deftige prijs gezien, waarvan ik kan zeggen. Dat is genoeg om een laptop aan te schaffen en het gamen voorgoed te stoppen.

Je bent natuurlijk vrij van dergelijke bedragen te bieden, maar dan ga ik het uiteraard neit verkopen ^_^

greetz

TresPasseR

Legacy Member
Dat scherm is een iiyama vision master pro 454 (I'm looking at one) :)
Voor dat scherm alleen al kan je nog gemakkelijk 100 à 150 euro vragen lijkt me, alst nie meer is. (als het de laatste revisie was tenminste)... 1600*1200 @ 100hz is no prob voor dit soort schermen :)

Veel succes met uw verkoop van een mede-kempenaar.
Moest je ooit die geforce apart verkopen, laat me maar iets weten :)

Roefus

Legacy Member
kheb ongeveer dezeflde pc en zonder scherm is hij imo nog minstens 700-800euro waart

brc

Legacy Member
mssn even toelichten ook ??

- msi k8neo2 moederbord
- xfx 6600 GT 128mb graka
- amd 3500+ AMD juiste type ?
- DDR corsair 1 GiG geheugen 1x 1gig of 2x512 (of andere ?) juiste type ?
- HD van 40 gig van raptor, maar wel 10.000 RPM !!! Die zal inderdaad 36.7gig zijn
- HD van 200 gig van maxtor
- DVD speler (merk, type, snelheden kleur?)
- DVD schrijver (merk, type, snelheden, kleur ?)
- Floppy (kleur ? )
- Vision Master Pro 454 scherm ( bekend voor zijn hoge hertzen )
- Logitech MX 518
- Qpad LOW SENS ( heel grote map dus ) mssn ook ergens een link of afbeelding of zo ? afmetingen ?
- proper case met licht... juiste type ??? Kleur ?? licht ? is dat dan neon, leds, ledfans ?? en in welke kleuren??

staat van alles ??

zal misschien al wat duidelijker zijn dan voor de meesten
en misschien wel wat meer reacties brengen ook

KoeKaTsJoE

Legacy Member
openingsbod van 125€ op de 3500+ als het een winchester of venice is + factuur

LeDragon

Legacy Member
sorry, ik ga geen onderdelen apart verkopen.

Wat de datails betreft .
wat ik zie zijn schrijffouten ofwel een kleurkens :s

een kleur gaat geen prijsverschil maken imo.
als het zo belangrijk is, zal ik zeggen dat het volledig zwarte case is.
met zwarte dvd lezer en schrijver van het merk plextor.
blauwe neon staven. 2 stuks

en er zit ook nog een Zalman headset + mic bij...

en der bestaat bij mijn weten maar 1 LOW SENSE QPAD grootte !
die is bij LOW SENSE qpad overal hetzelfde. JA ook als je een ander kleur neemt dan blauw ....
http://www.gamegear.be/product_info.php?cPath=47_59&products_id=518

LeDragon

Legacy Member
Roefus zei:
kheb ongeveer dezeflde pc en zonder scherm is hij imo nog minstens 700-800euro waart

Dit is niet gelogen. Want als je weet wat ik er voor betaald heb...

LeDragon

Legacy Member
TresPasseR zei:
Dat scherm is een iiyama vision master pro 454 (I'm looking at one) :)
Voor dat scherm alleen al kan je nog gemakkelijk 100 à 150 euro vragen lijkt me, alst nie meer is. (als het de laatste revisie was tenminste)... 1600*1200 @ 100hz is no prob voor dit soort schermen :)

Veel succes met uw verkoop van een mede-kempenaar.
Moest je ooit die geforce apart verkopen, laat me maar iets weten :)


JA die graka zou misschien wel eens weg kunnen gaan. Moest eerst nog ander graka zoeken dan ;)

brc

Legacy Member
kijk, een kleur maakt imo wel een verschil uit en wat zeker een verschil uitmaakt zijn specificaties wat je verkoopt....

als je zegt ik verkoop een "BMW" dan gaat niemand reageren....
zeg je kijk ik verkoop een bmw bouwjaar zoveel en dit en dit en dat van opties dan heb je al heel wat meer kans op positieve antwoorden en of vragen...

de post is gewoon te vaag om een goed bod te doen....
een zwarte kast met een zwarte dvd en een zwarte floppy
met een amd 3500+ 1gig ram en een Vision Master Pro 454 scherm...

srry maar iedereen hier wil graag wat meer info....

grtz

SMa

Legacy Member
als je je zou bedenken, en toch onderdelen apart zou beginnen verkopen
ik heb wel intresse voor je raptor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan