LeDragon
Legacy Member
Even uit interesse wat ik voor mijn pc nog kan krijgen.
Kwil hem verkopen aangezien ik volledig ga stoppen met gamen. Maar het zal van de prijs afhangen of ik hem wegdoe.
samenstelling is devolgende :
- msi k8neo2 moederbord
- xfx 6600 GT 128mb graka
- amd 3500+ AMD
- DDR CROSSHAIR 1 GYG geheugen
- HD van 40 gyg van raptor, maar wel 10.000 RPM !!!
- HD van 200 gyg van mextro.
- DVD speler
- DVD schrijver
- Floppy
- Vizion Master Pro 454 scherm ( bekend voor zijn hoge hertzen )
- Logitech MX 518
- Qpad LOW SENS ( heel grote map dus )
- proper case met licht...
Enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
3500+ is nog een recente pc. Dus ik verwacht geen bedragen voor een 3200
waar niets dan "brol" in de pc zit ^_^
mvg,
LeDragon
Kwil hem verkopen aangezien ik volledig ga stoppen met gamen. Maar het zal van de prijs afhangen of ik hem wegdoe.
samenstelling is devolgende :
- msi k8neo2 moederbord
- xfx 6600 GT 128mb graka
- amd 3500+ AMD
- DDR CROSSHAIR 1 GYG geheugen
- HD van 40 gyg van raptor, maar wel 10.000 RPM !!!
- HD van 200 gyg van mextro.
- DVD speler
- DVD schrijver
- Floppy
- Vizion Master Pro 454 scherm ( bekend voor zijn hoge hertzen )
- Logitech MX 518
- Qpad LOW SENS ( heel grote map dus )
- proper case met licht...
Enig idee wat ik hiervoor kan vragen?
3500+ is nog een recente pc. Dus ik verwacht geen bedragen voor een 3200
waar niets dan "brol" in de pc zit ^_^
mvg,
LeDragon


