Archief - CPU, Mobo, RAM, VGA, Cooling, ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Amadeke zei:
bod van 95 euro op het geheugen.
afgehaald

enig idee van de afsluitdatum?

Bod genoteerd.
Kzal dan es zien voor afsluitdatum ;)

Addiction zei:
Bij Tones kost dat geheugen 95 euro nieuw. De prijs waaraan gij die gekocht hebt doet er niet toe bij tweedehandsproducten. Maw, 90 euro minumum prijs is veel te hoog.

http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102886

Voor ge zo 'uitvliegt' kunde mss es lezen?
Dat is DDR2, ik bied DDR aan ;)

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => Amadeke @ 95 €
- 4. => Polle @ 125 € (PM'ed door wijziging, Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

BuYcKi

Legacy Member
Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => DJones @ 105 €
- 4. => Polle @ 125 € (PM'ed door wijziging, Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

BuYcKi

Legacy Member
Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => DJones @ 105 €
- 4. => XYRIS @ 130 € (Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

SnOoPeR

Legacy Member
buycki zei:
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
(Loopt af 29/09, 19:38)
Tenzij ge anders bedoelde mee die zin...
Anders ik kom er morgen of overmorgen om als da mag, als ge wilt, stuur me effe je gegevens.
Pa zal content zijn dat zn pc eindelijk ga draaien.
Toevallig geen standaardkoeler meer liggen voor die cpu?

BuYcKi

Legacy Member
SnOoPeR zei:
Tenzij ge anders bedoelde mee die zin...
Anders ik kom er morgen of overmorgen om als da mag, als ge wilt, stuur me effe je gegevens.
Pa zal content zijn dat zn pc eindelijk ga draaien.
Toevallig geen standaardkoeler meer liggen voor die cpu?

Da was voor den Zalman koeler.
En er is nog een standaard koeler bij ja :)

---

Afsluitdatum voor alle huidige boden:
- 1. => Maandag 01/10 @ 21u
- 2. => Woensdag 03/10 @ 13u
- 3. => Woensdag 03/10 @ 13u
- 7. => Maandag 01/10 @ 21u

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 2. => longpatje @ 15 €
- 3. => Amadeke @ 110 €
- 4. => XYRIS @ 130 € (Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

BuYcKi

Legacy Member
Sorry voor double post,
maar bieden is afgelopen voor nr1 & nr7.

Andere afloopdatums zie hierboven.
Uren wat aangepast ook, is mss beter voor sommige :)

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 2. => longpatje @ 15 €
- 3. => Amadeke @ 110 €
- 4. => XYRIS @ 130 € (Te weinig..)

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 6. => The_Assman @ 35 €
- 7. => successor @ 10 €

BuYcKi

Legacy Member
Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 4. => XYRIS @ 130 € (Te weinig..)

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 2. => Krisse²1 @ 20 €
- 3. => Amadeke @ 110 €
- 6. => The_Assman @ 35 €
- 7. => successor @ 10 €

BuYcKi

Legacy Member
Second up..

---

4. MSI 8600GTS 256MB Passive PCI-e
- Doos, kabels, .. erbij
- Splinternieuw!! Sealed.
- Garantie tot: 24-04-2009
- Link: Klik

5. MSI 8500GT 256MB PCI-e
- Doos, kabels, .. erbij
- Garantie tot: 23-06-2009
- Link: Klik

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 4. => XYRIS @ 130 € (Te weinig..)
- 5. => crazy777 @ 65 € (Klik)

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 2. => Krisse²1 @ 20 €
- 3. => Amadeke @ 110 €
- 6. => The_Assman @ 35 €
- 7. => successor @ 10 €

BuYcKi

Legacy Member
XYRIS zei:
Allez, kom, 140€

eenmaal andermaal.....

Verkocht :cool:

---

Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 5. => crazy777 @ 65 € (Klik)

Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 2. => Krisse²1 @ 20 €
- 3. => Amadeke @ 110 €
- 4. => XYRIS @ 140 €
- 6. => The_Assman @ 35 €
- 7. => successor @ 10 €

phixiuZ

Legacy Member
Is de RAM weg? Mogelijke interesse. Hoe draaien die overclocked? Halen die 250mhz en welke timings? Enig idee? Hoeveel volt vragen ze?

BuYcKi

Legacy Member
The_Assman zei:
En... whitelist :niceone:

Whitelisted back ;)

spykon zei:
Is de RAM weg? Mogelijke interesse. Hoe draaien die overclocked? Halen die 250mhz en welke timings? Enig idee? Hoeveel volt vragen ze?

RAM is verkocht ja.
Atm is alles weg normaal.

Kga dan eens crazy777 contacteren morgen.
En dan laatk hier wel iets weten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan