BuYcKi
Legacy Member
Amadeke zei:bod van 95 euro op het geheugen.
afgehaald
enig idee van de afsluitdatum?
Bod genoteerd.
Kzal dan es zien voor afsluitdatum

Addiction zei:Bij Tones kost dat geheugen 95 euro nieuw. De prijs waaraan gij die gekocht hebt doet er niet toe bij tweedehandsproducten. Maw, 90 euro minumum prijs is veel te hoog.
http://www.tones.be/shop_product.php?idx=102886
Voor ge zo 'uitvliegt' kunde mss es lezen?
Dat is DDR2, ik bied DDR aan

---
Stand van zaken: (TNG, Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => Amadeke @ 95 €
- 4. => Polle @ 125 € (PM'ed door wijziging, Te weinig..)
- 7. => successor @ 10 €
Stand van zaken: (Tones, Exclusief)
- 2. => Baffel @ 10 €
Stand van zaken: (TNG, Tones, Verkocht, Exclusief)
- 6. => The_Assman @ 35 €

