Archief - CPU, Mobo, RAM, VGA, Cooling, ..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BuYcKi

Legacy Member
Hallo.

Ben van plan upgrade te doen..
Dus dit mag allemaal weg:

1. AMD 64 3700+
- Boxed
- Garantie tot: 04-03-2008
- Link: Klik

2. MSI K8N Neo4 FI
- Doos, kabels, .. erbij
- Garantie tot: 04-03-2008
- Link: Klik
- Opmerking: De 'backplate' dat het plastieken deel moet vasthouden om uw koeler op te plaatsen, is kapot.
Heb gebeld maar valt niet onder garantie..

Moederbord werkt nog perfect!!

3. OCZ 2x1024MB DDR Dual Channel Platinum XTC
- Dooske erbij
- Garantie tot: Levenslag? (OCZ..)
- Link: Klik

4. MSI 8600GTS 256MB OC PCI-e
- Doos, kabels, .. erbij
- Garantie tot: 24-04-2009
- Link: Klik
- Opmerking: Kaart werkt atm niet, maar ga ze normaal in garantie steken dees weekend.
I'll keep you posted, jullie kunnen alvast bieden.

5. MSI 8500GT 256MB PCI-e
- Doos, kabels, .. erbij
- Garantie tot: 23-06-2009
- Link: Klik

6. Zalman CNPS9500 Cu Led
- Doos, toebehoren, .. erbij
- Garantie tot: ..-12-2007 (Vermoed ik, zal eens navragen)
- Link: Klik

7. Zalman VF700 Cu Led
- Doos, toebehoren,.. erbij
- Garantie tot: ..-12-2007 (Vermoed ik, zal eens navragen)
- Link: Klik


Dit is het zowat.
Als er vragen zijn kan je ze altijd stellen.
(Bod intrekken, afspraak niet nakomen, .. => blacklist)

Happy bidding! :)


BuYcKi

---
TNG: Klik
Tones: Klik

BuYcKi

Legacy Member
Meeneemprijzen zijn er atm niet.
Ik wacht alle biedingen zeker af :)

Minimumprijs: ~100€

Vind niet echt nieuwprijzen terug,
maar 1024MB lat no-name kost 54€ bij Tones dus.

Je kan mij altijd links geven naar sites met de nieuwprijzen!

:)

BuYcKi

Legacy Member
Nieuwprijs voor de 256MB versie, passief en niet OC is 207€.
Ik heb over paar maand 205€ betaald voor de OC versie.

Aangezien ze uit garantie zal komen, dus splinternieuw.
Hadk gedacht aan ~175€.

;)

BuYcKi

Legacy Member
~15€.

Maar.. Ik heb vergeten te vermelden dat er 4ramsinks tekort zijn.
Ik kan wel es zoeken, kdacht dak ze es ergens heb zien liggen, klaat u ix weten.
Buiten dat is alles in orde.

@Iedereen, ~ zijn richtprijzen, je kan dus altijd minder bieden ;)

BuYcKi

Legacy Member
Liefst biedingen zonder verzending.
Ik laat alles nog 48h open na het laatste bod.

Driesi

Legacy Member
euh sorry maar dat was nog geen bod, ik informeerde maar even naar de prijs, moet nog even nazien of deze past op mijn kaart, zal het dan bevestigen

RocKer

Legacy Member
Op deze site staan ze @ 144€,mor t'is nen duits,jaja k'weet het mag ni mor anders vind ik niks.

Ik wil wel een bod doen van 85€excl,maar mss wa laag voor u,zie maar wat je er mee doet:).

BuYcKi

Legacy Member
Heb ze daar gekocht, voor ~200€ over paar maand.
Dus mss ist wel nie zo erg..

:)

Stand van zaken: (Exclusief)
- 3. => RocKer @ 85 €

BuYcKi

Legacy Member
successor zei:
welke stepping 3700+ ? OC resultaten ?

Stepping zalk morgen voor kijken.
OC resultaten:
- Nooit echt getest
- Doet 2800mhz met max temp @ 40°C

Daarna niemr getest, twas genoeg voor mij.

:)

De 4 andere ramsinks van de Zalman VF700 Cu Led zijn ook terecht! ;)

BuYcKi

Legacy Member
XYRIS zei:
120€ Startbod?

Genoteerd.
Wel wat weinig aangezien de kaart splinternieuw zal zijn terug
en met garantie. :)


Stand van zaken: (Exclusief)
- 1. => SnOoPeR @ 35 €
- 3. => RocKer @ 85 €
- 4. => XYRIS @ 120 € (Te weinig..)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan