Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ec8or zei:jonges toch nie memmen, ik heb getracht het zo goed en fair mogelijk op te lossen maar ik ben god niet en kan dus niet voor iedereeng goed doen.
btw - overbieden met 1 euro beschouw ik niet eens als overbieden...
XTRATEC wint - pm me - thx
gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerdbrechtvm zei:en dit is dan wel eerlijk...als ne mens just thuiskomt, zien da de latjes verkocht zijn...nice !
fair noem ik anders..maarja..

tis door zo'n reacties dat t gewoon erger wordt...Gothrek zei:gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerd![]()
die leert da nooitGothrek zei:gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerd![]()

brechtvm zei:tis door zo'n reacties dat t gewoon erger wordt...
ventex hebben jullie indertijd ook zitten 'afmaken' terwijl ik nooit last gehad heb met die kerel..
tlijkt me hier dus een énorm subjectief form

blij toch iemand in deze topic te hebben kunnen blij makenXTRATEC zei:En intussen lopen ze rustig 250 2-2-2-5 3,3v![]()