Archief - Corsair XMS3500 2 x 512 MB DC C2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ec8or

Legacy Member
jonges toch nie memmen, ik heb getracht het zo goed en fair mogelijk op te lossen maar ik ben god niet en kan dus niet voor iedereeng goed doen.

btw - overbieden met 1 euro beschouw ik niet eens als overbieden...

XTRATEC wint - pm me - thx

brechtvm

Legacy Member
ec8or zei:
jonges toch nie memmen, ik heb getracht het zo goed en fair mogelijk op te lossen maar ik ben god niet en kan dus niet voor iedereeng goed doen.

btw - overbieden met 1 euro beschouw ik niet eens als overbieden...

XTRATEC wint - pm me - thx

ja man...kga ier ook zo beginne verkope...
no rulez...

ik wist niet eens dat je om 19u ging afsluiten ,en dan check ik om +- 8u die thread en zie ik dat het al afgelopen is..dat is dan wel fair ? nice !

ec8or

Legacy Member
doe wat je niet laten kunt, again, ik heb het met de beste bedoelingen gedaan en getracht zo fair mogelijk op te lossen, dat jij niet voor 20u online kon komen kan ik niet weten.

anyway deal is gesloten, case closed.

Gothrek

Legacy Member
brechtvm zei:
en dit is dan wel eerlijk...als ne mens just thuiskomt, zien da de latjes verkocht zijn...nice !
fair noem ik anders..maarja..
gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerd :tongue:

brechtvm

Legacy Member
Gothrek zei:
gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerd :tongue:
tis door zo'n reacties dat t gewoon erger wordt...
ventex hebben jullie indertijd ook zitten 'afmaken' terwijl ik nooit last gehad heb met die kerel..
tlijkt me hier dus een énorm subjectief form

Gert1

Legacy Member
awel...ga dan weg van het forum...er zijn kopers en verkopers genoeg, zelfs zonder u!!


en ge wist ni da het afgesloten ging zijn om 19u...het sta der toch duidelijk genoeg!!

Ow_jeih

Legacy Member
Gothrek zei:
gij moet uwen bek houden over eerlijk zijn, met u threads die altijd sluiten en uw domme hoge prijzen die ge vraagt, hopelijk hebt ge uw leske is geleerd :tongue:
die leert da nooit :D

Jort-

Legacy Member
brechtvm zei:
tis door zo'n reacties dat t gewoon erger wordt...
ventex hebben jullie indertijd ook zitten 'afmaken' terwijl ik nooit last gehad heb met die kerel..
tlijkt me hier dus een énorm subjectief form


ik wil men steentje ook effe bijdragen, ik verkoop ook niet graag aan brechtvm.

// snelle verkoop gewenst aub...


gij hebt toch altijd problemen met het oc'en koop u bugetlatjes :ironic:
jeez altijd die zever met u

// snelle verkoop aub:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan