Archief - Corsair XMS3500 2 x 512 MB DC C2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
Deadelus zei:
Ik val maar eventjes in voor thread starter..

er is dus al een bod van 115 van Double o seven

http://lotverkopen.be/viewtopic.php?t=1259

Groeten

En er is ons daar verteld dat het tot 18 uur is of 12 uur na laatste bod....

Groeten

staat hier NERGENS een link naar lotverkopen dacht ik ?
dus is een aparte verkoop...


btw:
Posted: Tue Dec 20, 2005 6:36 pm Post subject:

> bod op lotverkopen kwam dus NA het mijne

PsYmon

Legacy Member
Trouwens hij zegt: dit blijft ZEKER open tot... Wil niet zeggen 'ik sluit af om...' eh ;)

brechtvm

Legacy Member
PsYmon zei:
Trouwens hij zegt: dit blijft ZEKER open tot... Wil niet zeggen 'ik sluit af om...' eh ;)

ik vroeg er speciaal naar, omdat het wel dégelijk dringend is, vandaar...
is weer zo'n onduidelijke topic :s..
pfff , op den duur gaan ze nog nen Form moete make wr ge alles moet invulle, eer ge iets kunt aanbiede :P (waar alle noodzakelijke gegevens dus duidelijk opstaan :P)

XTRATEC

Legacy Member
brechtvm zei:
ik vroeg er speciaal naar, omdat het wel dégelijk dringend is, vandaar...
is weer zo'n onduidelijke topic :s..
pfff , op den duur gaan ze nog nen Form moete make wr ge alles moet invulle, eer ge iets kunt aanbiede :P (waar alle noodzakelijke gegevens dus duidelijk opstaan :P)

neen jongen, jij hebt de threadstarter proberen verplichten vroeger te sluiten, dus moet je nu niet gaan insinueren dat hij dit zinnes was!

brechtvm

Legacy Member
XTRATEC zei:
neen jongen, jij hebt de threadstarter proberen verplichten vroeger te sluiten, dus moet je nu niet gaan insinueren dat hij dit zinnes was!
ow...als ie zegt van 18u,vandaag, dan geeft ie toch toe dat ie dat wel zou willen..dus gebruik niet het woord 'verplichten'...
hij kon evengoed gezegt hebben dat ie volgende week ten vroegste afsloot,
dat is zijn zaak hé...

Code:
dit blijft zeker nog open tot morgenavond 18u - fast enough?

die fast enough duidt er toch op dat ie afsluit ?
of niet ? .. waar duidt het anders wel op ?

Kwertie

Legacy Member
thread opgekuist, denk niet dat er belangrijke posts verloren gegaan zijn, laat threadstarter nu maar oordeel vellen en hou het off-topic achterwegen ;)
*hopend op een goeie afloop :p*

Ow_jeih

Legacy Member
brechtvm zei:
115€ inc (snelle afhandeling is nog steeds gewenst !)

// met voorwaarde dat het wel degelijk BH-5 chips zijn
DUUUUH is da BH-5 :ironic: :ironic:

120euro incl. voor de BH-5 (snelle afhandeling gewenst, dus sluit nu maar al af) (j/k) :D

ec8or

Legacy Member
het is vandaag woensdag dus de meeste kinnekes en studentjes zullen wel vrij hebben in de namiddag.
ik ben werken en kan toch überhaupt niet voor 17u30 wat dan ook doen - en de post is gesloten om 17u dus kan het pas morgenvroeg ten allervroegste op de post doen.

dit in m'n achterhoofd hebbende en probleemoplosser zijnde die ik ben, laat ik deze thread open TOT 19U VANDAAG (21/12) - en als er in het laatste half uur nog een bod komt blijft deze thread OPEN TOT 30MIN NA HET LAATSTE BOD!

duidelijk voor iedereen?

we starten bij de 115 euro EXCL van XTRATEC.

let yourselves go, gentlemen ;)

(dit staat op www.lotverkopen.be en op telenet)

PS : nogmaals, ja het is ZEKER BH-5.
PS2 : Brecht - voor snelle service kan ik natuurlijk morgenochtend prior verzenden - dan heb je het nog vrijdag, moest je hier de winnaar zijn.

/edit : heb 18u veranderd in 19u na gezien te hebben dat xtratec pas rond 18u40 geboden heeft gisteren - kwestie van zo eerlijk mogelijk te zijn.

brechtvm

Legacy Member
en dit is dan wel eerlijk...als ne mens just thuiskomt, zien da de latjes verkocht zijn...nice !
fair noem ik anders..maarja..

Ow_jeih

Legacy Member
brechtvm zei:
116€ excl :oink: :ironic:
ec8or zei:
dit in m'n achterhoofd hebbende en probleemoplosser zijnde die ik ben, laat ik deze thread open TOT 19U VANDAAG (21/12) - en als er in het laatste half uur nog een bod komt blijft deze thread OPEN TOT 30MIN NA HET LAATSTE BOD!
je vist achter het net kerel ;)

brechtvm

Legacy Member
als het in het voordeel is van iem anders, dan is iedereen akkoord, mr als het in mijn voordeel is niet..redelijke subjectieve meningen lijkt mij...

XTRATEC

Legacy Member
brechtvm zei:
als het in het voordeel is van iem anders, dan is iedereen akkoord, mr als het in mijn voordeel is niet..redelijke subjectieve meningen lijkt mij...

moet ge ze nie kopen? €150 exclusief ;)

brechtvm

Legacy Member
*zucht*
ga beginnen doen gelijk verschillende andere mensen op dit forum..
werken met een lijstje, van mensen waaraan ik NIET verkoop
(als ik hier dan al nog iets verkoop,want regels zijn er om doorbroken te worden precies)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan