Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tis een CABQE 0547... dus daar zit geen 2 in...dus kan u niet zegge of er een coldbug inzit... kem er geen DryIce opgestokeTroman zei:coldbug is aanwezig
zeker als een 2 in de CAXXX aanwezig is

staat toch gepost in beginpost ???clitteke zei:Heb je bewijs dat hij 3.2 haalt op air me 1.6vCore?

mja, srry, ma X2 zit hier al in, en zit die nu te teste, dus kga ni gans mijnen boel er weer uithale en dan opnieuw montere...kutteke zei:jaja ma hij bedoelt mss stabiel![]()
brechtvm zei:mja, srry, ma X2 zit hier al in, en zit die nu te teste, dus kga ni gans mijnen boel er weer uithale en dan opnieuw montere...
3,2ghz screentje is er...
steek da onder water en ge haalt da stabiel...
of zet daar 0,025 vCore bij en da zal ook wel stabiel zijn
remember : tis ni het max da ik uit de cpu haalde...
maar durfde/kon gewoon niet hoger
http://i44.photobucket.com/albums/f46/brechtvm/3Ghz250Mhz.jpg -> 3ghz totally stable (met droppende vCore bij mij, dus moet meer géven dan eigelijk nodig is, om drops op te vange)
ge zijt nen toffeXTRATEC zei:Ik citeer zoals jij zelf zegt:
@ XTRATEC :
Stabiel = 32M superpi of >5uur Prime2004
8M is daarom niet volledig stabiel
sop: )brechtvm zei:ge zijt nen toffe![]()
sop: )
nut van uw post = ?
interesse in cpu ?
zoniet is dit WEERAL een offtopic van u(zoals in al mn andere threads)
XTRATEC zei:Ik heb wel degelijk interesse in de cpu, maar ik wil bewijzen!
brechtvm zei:voor ik mij de moeite troost om dien boel allemaal opnieuw te installere :
*hoeveel is u max bod ?
*waarvan wilt ge bewijzen ?
LaZze zei:Ondertussen 170 EUR excl. terwijl nog geen definitieve bevestiging van Clitteke...
greetz
