Archief - 4 pc's en varia hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
XerberuZ zei:
neen is de gowone non powerup edition

p4 ligt nog opt werk

qtek dient hier bij mij ook voor gps met sirf 3 bt ontvanger

doe maar een bod erop maar kan dus pas maandag afhandelen

hou me op de hoogte over de prijs van qtek en cpu
thx

XerberuZ

Legacy Member
bod van 210 inc op de medion aangenomen met 6200tc erin

bod van 80 op de 7900gt caliber kaart van polle op tones sluit af binnen 24 u

seakertje

Legacy Member
PC1 Mediacenter

-Case silverstone LC17B zilver ( zeer kleine krassen op de voorkant alleen zichtbaar als je er met je neus opstaat )
-antec smartpower 450watt psu
-Asus p5gd2 deluxe mobo
-cel 331 bolt +- 4ghz op dit bord op stock koeler en hier zou tegen het weekend een splinternieuwe ocz koeler opkomen
-1 gb ddr2 xms corsair ram
-dvd combo drive compaq
-apacer usb kaartlezer

Hoeveel zou je hiervoor willen?
Het kan morgenochtend afgehaald worden,
groeten,

XerberuZ

Legacy Member
seakertje ocz koeler staat erop
vrees dat maandag niet meer gaat lukken voor af te halen :s
steekt atm een 7300 passief in

richtprijs tja een 350 ?

richtprijs g25 vermits in zeer goede staat en zeer weinig gebruikt had ik er nog een 160 van terug willen hebben . voor 190 krijg je er nog een rfactor licentie en test drive unlimited en race the wtc game bij . ( voor 50 € meer kan je nog een kuipzetel bijkrijgen ook inc 4 punts gorden deze zijn niet n al te denderende staat meer . )

benwake . doe me gewoon een bod ( moet je de gps module ook hebben ) .
gsm werk zonder probs sinds ik hem op wm6 heb draaien wat niet gezegt kon worden van de 2003se :s
cpu tja vermits deze wel zeer goed clocken en nog in garantie is :p een 25 € omdat gij het zijt :)

de medion pc is uit verkoop gehaald wegens acidentje in de garage :(

kenaney

Legacy Member
XerberuZ zei:
de medion pc is uit verkoop gehaald wegens acidentje in de garage :(

kaput??

is er nog niets intakt van da?

k'zou als et kan liefst het mobo - ram - gfx kaart van willen hebben.

XerberuZ

Legacy Member
kenaney deze heeft een deftige stroomstot gekregen bij gebruik van een laspost op dezelfde aansluitpunt en psu is al zeker omzeep een een snelle test met een andere vermoedelijk mobo ook en wss ook gfx cpu en ram deze ga ik zeker nog appart testen maar worden alleen nog verkocht na grondige en foutloze test .

benwake

Legacy Member
XerberuZ zei:
seakertje ocz koeler staat erop
vrees dat maandag niet meer gaat lukken voor af te halen :s
steekt atm een 7300 passief in

richtprijs tja een 350 ?

richtprijs g25 vermits in zeer goede staat en zeer weinig gebruikt had ik er nog een 160 van terug willen hebben . voor 190 krijg je er nog een rfactor licentie en test drive unlimited en race the wtc game bij . ( voor 50 € meer kan je nog een kuipzetel bijkrijgen ook inc 4 punts gorden deze zijn niet n al te denderende staat meer . )

benwake . doe me gewoon een bod ( moet je de gps module ook hebben ) .
gsm werk zonder probs sinds ik hem op wm6 heb draaien wat niet gezegt kon worden van de 2003se :s
cpu tja vermits deze wel zeer goed clocken en nog in garantie is :p een 25 € omdat gij het zijt :)

de medion pc is uit verkoop gehaald wegens acidentje in de garage :(
sorry ma ik heb totaal geen idee van de prijs ofzo :/

XerberuZ

Legacy Member
fotos van stuur komen deze namiddag online
usb kaartlezer is typer 151 dacht ik maar gaat niet appart weg

benwake indien nog intresse in gsm hij staat appart op multimedia
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan