Archief - 4 pc's en varia hardware

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XerberuZ

Legacy Member
wegens op zoek naar nieuwe wagen grote kuis in hard en software .

PC1 Mediacenter

-Case silverstone LC17B zilver ( zeer kleine krassen op de voorkant alleen zichtbaar als je er met je neus opstaat )
-antec smartpower 450watt psu
-Asus p5gd2 deluxe mobo
-cel 331 bolt +- 4ghz op dit bord op stock koeler en hier zou tegen het weekend een splinternieuwe ocz koeler opkomen
-1 gb ddr2 xms corsair ram
-xfx 6200tv gfx kaart
-160 gb hitachi ide
-dvd combo drive compaq
-compro gold2+ tv kaart
-apacer usb kaartlezer

pc 2 medion type8800

-case + 400 watt psu systeem btx ( embleem mist en aan linkse kant is er een stuk verf af )
-mobo s775 pci-e ddr2
-805 dual core cpu
-2*512 ddr
-250gb hitachi hd
-calber 7900gt 512 gfx
geen tv kaart

pc 3
compaq evo
p3 celeron 1200
128 + 256 ram
dvd rom
hd 20gb
5*usb
gfx onboard
geen uitbreidingssloten

heeft een psu van 50 watt max dus extreem zuinig pcke om office en te surfen .

pc4
dit is de pc die ik atm nog gebruik .

aplus blockbuster portable cube gemod zwart gespoten waterkoelig ingebouwd psu aangepast
levicom 480 watt psu
am2 4000+
msi k9vgm-v
2gb ddr2 xms2
8600gt 256
320 gb sata seagate
dvdrw 18x drive met coolermaster alu front
x-fi fatality met bay
waterkoeling specs
am2 g-flow
asetek waterchil extreme pomp + lcd scherm in front ingewerkt
htc3 120mm rad
logitech lx700 keyboard ontvanger zit in de case en intern aangesloten
microsoft habu muis ( 2 maand oud)
dell 1704 lcd scherm als nieuw nog 4 maand garantie en volledig verstelbare voet

verder hardware
-msi 975x bulk mobo ( aleen mobo)

-IBM 73P0565 rev 2.1 mobo (agp ddr sata matx)
-abit it-7 bulk bord
-p4 m 2200 s 478 ( overclocken enorm goed )
-ocz ddr booster
-waterchil standard pomp met rode res maar zonder controller ( du
gewoon rechstreeks op 12volt molex)

-ht extern rad 360+fans

-hoop fittings en darmen en etc

- g25 stuur

- 2* 3.2 ghz xeon 5060 cpu's trays komen uit een server die een upgrade kreeg

- mobo uit een dell precission 470 7525 chipset dus pci-e x16 sata ddr2 eccreg
( geen 2cpu kit hiervoor )
- 2* 3.4 xeon nocoma s604 ( voor bovenstaand bord)

-ddr2 ecc reg voor bovenstaand bord werken ook op de meeste socket f ( opteron borden )

6* 1gb
9* 512

- quad ethernet pci-x kaart 32/64 van adaptek met cd voor soft
geeft dus 4 kaarten op 1 pci slot

- adaptek zero channel raid kaart

- sony multiscan w900 24" breedbeeld crt monitor

- samsung syncmaster 1100df 21" crt ( heel goed beeld als em opgewarmd is )

-nog een 21" hp type moet ik eens bezien
- mission 701 speakers

- koda 885 speakers

-qtek 9090 met een redelijk afgeleefde behuizing en met een defecte externe volumeregelaar ( software matig werkt die nog perfect )
met windows mobile 6 en een bt sirf 3 gps module + een 1 en een 2
gb micro mmc kaart + 1gb sd


dit ist voolopig :)

dit alles gaat weg indien het bod mij aanstaat en afsluiten 24u na laatste aanvaarde bod

fotos komen er nog
verzending is mogelijk lieft via kiala

deze staan op tones 9lives en 2dehands

Hungry®

Legacy Member
een psu van 50 watt? Straffe kost. k Wist niet dat dat bestond zelfs.

XerberuZ

Legacy Member
jep was ook de eerste keer dak dat zag :)

liever niets appart uit de pc's tenzij er compleet geen intresse is .

kiss1

Legacy Member
-intel s478 mobo (specs morgen )

had graag de prijs voor deze geweten, kan komen afhalen

XerberuZ

Legacy Member
foert is een ms-7246 ver 1.0 dus de non powerup edition

kiss1 kleine vergissing van mij is een ibm bord mag weg voor een 30 € is nog in garantie via mij is inc koeler specs bovenan zijn aangepast

sjoepap doe maar een bod rekening houdend met volgende .

atm bod van 200 € inc verzending voor de medion met ipv de 7900 de 6200tc erin dus deze zouden verwisselt kunnen worden . bod is nog niet bevestigt .

BMF|Johan

Legacy Member
2* 3.2 ghz xeon 5060 cpu's trays komen uit een server die een upgrade kreeg
=> Richtprijs?

-ddr2 ecc reg voor bovenstaand bord werken ook op de meeste socket f ( opteron borden )
6* 1gb
9* 512
=> PC2-3200/4200/5400?

- quad ethernet pci-x kaart 32/64 van adaptek met cd voor soft
geeft dus 4 kaarten op 1 pci slot
=> Richtprijs?

XerberuZ

Legacy Member
ik denk dat ge de prijzen ervan beter kunt inschatten als ik
doe me een fair bod .

BMF|Johan

Legacy Member
'k heb een tijdje geleden een 5050 met koeler gekocht voor 55 euro, dus 2x5060 en die Quad ethernet voor 150 euro incl. verzending?

En heb je de snelheid van die ramlatjes kunnen bekijken?

XerberuZ

Legacy Member
hmm ik had toch nog een iets hogere prijs gehoopt voor die cpus :s

ramlatten zijn 2x 1gb 3200 4x 1gb 5300 en 9x 512 3200 dacht ik

AccuCore

Legacy Member
media center pc zonder die celeron, hdd, dvdrom , graka en usb kaart lezer,

richtprijs?

XerberuZ

Legacy Member
neen is de gowone non powerup edition

p4 ligt nog opt werk

qtek dient hier bij mij ook voor gps met sirf 3 bt ontvanger

doe maar een bod erop maar kan dus pas maandag afhandelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan