Archief - >>> paar wc -attributen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white_steam

Legacy Member
hey, ik heb dit zowat liggen

zie link naar fotos ->

1) Coolplex 25 "-+28cm"
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0071%20(Large).JPG

2) Innovatek NV40 met leds -> 6800GE/ultra/GT versie koelblokhttp://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0073%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0074%20(Large).JPG

3) Origineel reservoirken asetek
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0076%20(Large).JPG

4) GEforce koelblok "ongebruikt" deze heeft wel 1/2 fittings push in dacht ik
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0077%20(Large).JPG

5) Dual radiator Black ice pro
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0079%20(Large).JPG

6) Overige onderdelen asetek waterchill set
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0082%20(Large).JPG

7) Antartica coolblok sA, S939,...
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0083%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0084%20(Large).JPG

Alles heeft 10/8 push in fittings behalve de geforce koelblok"ongebruikte" 1/2 dacht ik...

Dit heeft allemaal op deze config gezeten ->

http://www.teletet.org/post/post.php?PID=64078

Zou graag de gehele zooi, 1geheel kwijtgeraken, mits ik et toch niet meer gebruik al een maand of 4-6...

Ideaal voor een beginnende Watercooling qua prijs dan

het Gehele pakket //
beginprijs : 150€
Meeneemprijs : 225€

Apart //

1) reservoir coolplex nieuwprijs 37€ -> 15€ meeneem
2) vga 6800 innovatek nieuwprijs 98€ -> 50€ meeneem
3) asetek reservoirken -> 5€ meeneem
4) gef koelblok -> 5€ meeneem
5) dual radiator black nieuwprijs 58€ -> 35€ meeneem
6) pakket pomp L20 ... -> 60€ meeneem
7) Antartica koelblok -> 40€ meeneem
8) northbridge koelblok -> 15€ meeneem

Alles voorzien van 10/8 push-in enkel geforce koelblok 1/2 fittings

greetz white "sorry voor de slechte fotokwaliteit :oink: "

Full package heeft voorrang : alsook afhaling natuurlijk,
indien de prijzen me niet aanstaan zie ik af van de verkoop

bountgunner

Legacy Member
Ik zou graag de coolblok en eventueel een reservoir willen kopen. Gaat dat , zo ja hoeveel vraag je ?

white_steam

Legacy Member
@bountgunner : welke koelblok :D?

indien de 6800 innovatek -> nieuwprijs is 98€
je mag et hebbe voor 50€

reservoir is 37€ nieuwprijs -> 15€,

op allebeide 10/8 fittings geplaatst

Zir0h

Legacy Member
Heb je er nog darmen voor liggen?
richtprijs voor asetek cpu blok?

white_steam

Legacy Member
ik heb -+ 3m nog liggen 10/8 darm,

Prijzen zal ik hierboven een keer vermelden sorry :D

unkind

Legacy Member
ik geef je straks wrs een bod op
*Asetek reservoir
*Coolplex reservoir
*dual rad
*Asetek water block

unkind

Legacy Member
dual rad 30 euro(er is overtlaatst dual extreem rad voor 35 weggegaan)
coolplex res 15 euro
asetek res 5 euro
asetek waterchill s939 block 30 euro


dit geeft je een totaal bedrag van 80 euro
ben je ineens van 4 dinges kwijt en de prijzen zijn zeker niet slecht:)

white_steam

Legacy Member
koop darm toch gewoon in doe het zelf zaak? gaat je goedkoper uitkomen...

white_steam

Legacy Member
Blijft open tot Zondag Avond 9-10u , indien boden "gezond zijn", word deze afgesloten

white_steam

Legacy Member
The_Assman zei:
Ik vind er geen met 10mm buitendiameter.

echt niet? tis gewoon te zot om miss die darm dan te moet verzenden ... ;)

ma swat -> indien geen compleet set bod, zullen we een prijs afspreken voor darm -+3m "ga et nog es nameten", ben nu momenteel nie thuis...

grtz white_steam

white_steam

Legacy Member
darm is exact 3.10 m en nog een stukje van 25cm dat ik liggen heb 10/8

grtz white

unkind

Legacy Member
ik zal er nog een stuk bijnemen..

dual rad 30 euro
coolplex res 15 euro
asetek res 5 euro
asetek waterchill s939 block 30 euro
+
asetek mobo block 10 euro

totaal bedrag 90 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan