white_steam
Legacy Member
hey, ik heb dit zowat liggen
zie link naar fotos ->
1) Coolplex 25 "-+28cm"
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0071%20(Large).JPG
2) Innovatek NV40 met leds -> 6800GE/ultra/GT versie koelblokhttp://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0073%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0074%20(Large).JPG
3) Origineel reservoirken asetek
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0076%20(Large).JPG
4) GEforce koelblok "ongebruikt" deze heeft wel 1/2 fittings push in dacht ik
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0077%20(Large).JPG
5) Dual radiator Black ice pro
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0079%20(Large).JPG
6) Overige onderdelen asetek waterchill set
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0082%20(Large).JPG
7) Antartica coolblok sA, S939,...
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0083%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0084%20(Large).JPG
Alles heeft 10/8 push in fittings behalve de geforce koelblok"ongebruikte" 1/2 dacht ik...
Dit heeft allemaal op deze config gezeten ->
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=64078
Zou graag de gehele zooi, 1geheel kwijtgeraken, mits ik et toch niet meer gebruik al een maand of 4-6...
Ideaal voor een beginnende Watercooling qua prijs dan
het Gehele pakket //
beginprijs : 150€
Meeneemprijs : 225€
Apart //
1) reservoir coolplex nieuwprijs 37€ -> 15€ meeneem
2) vga 6800 innovatek nieuwprijs 98€ -> 50€ meeneem
3) asetek reservoirken -> 5€ meeneem
4) gef koelblok -> 5€ meeneem
5) dual radiator black nieuwprijs 58€ -> 35€ meeneem
6) pakket pomp L20 ... -> 60€ meeneem
7) Antartica koelblok -> 40€ meeneem
8) northbridge koelblok -> 15€ meeneem
Alles voorzien van 10/8 push-in enkel geforce koelblok 1/2 fittings
greetz white "sorry voor de slechte fotokwaliteit
"
Full package heeft voorrang : alsook afhaling natuurlijk,
indien de prijzen me niet aanstaan zie ik af van de verkoop
zie link naar fotos ->
1) Coolplex 25 "-+28cm"
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0071%20(Large).JPG
2) Innovatek NV40 met leds -> 6800GE/ultra/GT versie koelblokhttp://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0073%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0074%20(Large).JPG
3) Origineel reservoirken asetek
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0076%20(Large).JPG
4) GEforce koelblok "ongebruikt" deze heeft wel 1/2 fittings push in dacht ik
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0077%20(Large).JPG
5) Dual radiator Black ice pro
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0079%20(Large).JPG
6) Overige onderdelen asetek waterchill set
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0082%20(Large).JPG
7) Antartica coolblok sA, S939,...
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0083%20(Large).JPG
http://users.telenet.be/Bluestriker/watercooling/AAAA0084%20(Large).JPG
Alles heeft 10/8 push in fittings behalve de geforce koelblok"ongebruikte" 1/2 dacht ik...
Dit heeft allemaal op deze config gezeten ->
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=64078
Zou graag de gehele zooi, 1geheel kwijtgeraken, mits ik et toch niet meer gebruik al een maand of 4-6...
Ideaal voor een beginnende Watercooling qua prijs dan
het Gehele pakket //
beginprijs : 150€
Meeneemprijs : 225€
Apart //
1) reservoir coolplex nieuwprijs 37€ -> 15€ meeneem
2) vga 6800 innovatek nieuwprijs 98€ -> 50€ meeneem
3) asetek reservoirken -> 5€ meeneem
4) gef koelblok -> 5€ meeneem
5) dual radiator black nieuwprijs 58€ -> 35€ meeneem
6) pakket pomp L20 ... -> 60€ meeneem
7) Antartica koelblok -> 40€ meeneem
8) northbridge koelblok -> 15€ meeneem
Alles voorzien van 10/8 push-in enkel geforce koelblok 1/2 fittings
greetz white "sorry voor de slechte fotokwaliteit
"Full package heeft voorrang : alsook afhaling natuurlijk,
indien de prijzen me niet aanstaan zie ik af van de verkoop
? 