Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer94

Legacy Member
patch installing...

ik speel elke dag steeds met minder goesting.. het begint me echt te vervelen :unsure:

spourop

Legacy Member
Gamer94 zei:
yup das de nieuwe patch

Nice, ook net geinstalleerd, kga eerst eens kijken in SP naar die autos etc
Nu maar hopen dat de volgende update heists zullen zijn...

EDIT: die nieuwe voertuigen zijn fun :)

Gamer94

Legacy Member
spourop zei:
Nice, ook net geinstalleerd, kga eerst eens kijken in SP naar die autos etc
Nu maar hopen dat de volgende update heists zullen zijn...

EDIT: die nieuwe voertuigen zijn fun :)

ik kreeg in sp melding dat er nieuwe voertuigen in men garage staan :p ben niet gaan kijken :p & het zijn enkel beach voertuigen?

spourop

Legacy Member
Gamer94 zei:
ik kreeg in sp melding dat er nieuwe voertuigen in men garage staan :p ben niet gaan kijken :p & het zijn enkel beach voertuigen?

1 buggy
1 hippy van
1 off road jeepke (wa epic is, wel jammer dat het dak er niet af kan)

In online staan er nu ook fotos van de autos + de beach autos zijn ook gratis in online

Gamer94

Legacy Member
spourop zei:
1 buggy
1 hippy van
1 off road jeepke (wa epic is, wel jammer dat het dak er niet af kan)

In online staan er nu ook fotos van de autos


damn, kging vndg nog zo'n hippie bus pikke vo men garage, thx for reminding me :D

spourop

Legacy Member
Damnit criminal records is gepatched met 2 spelers verdiend de winnaar maar 250
Weird nu verdien ik ineens 2450 maar de 2e 140, mis omdat ik net geranked ben

Preske

Legacy Member
spourop zei:
1 buggy
1 hippy van
1 off road jeepke (wa epic is, wel jammer dat het dak er niet af kan)

In online staan er nu ook fotos van de autos + de beach autos zijn ook gratis in online

hippy-van = surfer-van

Waar vindt ge die offroad jeep? Ik vind enkel die buggy, die mehari en die van.

spourop

Legacy Member
Preske zei:
hippy-van = surfer-van

Waar vindt ge die offroad jeep? Ik vind enkel die buggy, die mehari en die van.
Die canis mehari is die offroad en is ook wel vrij goed in bergen beklimmen :)

Massis

Legacy Member
de sandking xl is in elk geval geldverspilling, hij ziet er wel vet uit maar daar heb je het ook mee gehad...

spourop

Legacy Member
Massis zei:
de sandking xl is in elk geval geldverspilling, hij ziet er wel vet uit maar daar heb je het ook mee gehad...

Je moet die ook niet kopen, je kan hem ook gewoon stelen!

Stan_V

Legacy Member
Lijkt mij trouwens dat alle races nu minder verdienen met die patch? (niet alleen DTD en Criminal Records)

Nogal skeptisch of ik dit een goed plan vind... Tenzij de missies nu wel iets meer naar waarde betalen (nog geen geprobeerd)

dev!lke

Legacy Member
Heb gelezen dat races minder verdienen,strenght was bij sommige gereset, de tanks en jets etc waren uit garages gehaald indien behaald via glitch. En glitch voor geld zou blijkbaar nog werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan