Archief - Grand Theft Auto Online

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer94

Legacy Member
dafuq crew symbool op feltzer is ineens weg O.o heeft me wel 25.000 gekost eh :wtf:

JasonC

Legacy Member
Cycloon zei:
Voor diegene die het interesseert, deze 30 platinum awards heb ik gehaald (heb er blijkbaar wel maar 29 gekopieerd, maar te lui om die ene te zoeken :p):

The champion
The aviator
In a class of your own
Penetrate from behind
Every race
Survivor
Over the top
Out of five
Granny
All rounder
Veteran racer
Nick of time
Stayed on target
Clear out
Ace
Lapping it up
Salvaged
Snappy dresser
Hairy encounters
The fugitive
When pigs can fly
Vehicle thief
Armed robber
Sky high
Mile high club
Airborne
Unirider
Smoke 'em out
Bloodiest of the bunch

Kunde die awards (en wat je ervoor moet doen) eigenlijk ook ingame ergens bekijken, of gaat dat alleen op social club?

Elegance

Legacy Member
De klassieke money glitch werkt nog steeds , via "change character" if you know what i mean :D

Ari Gold

Legacy Member
Premos zei:
Waarom ben ik in godsnaam gekicked uit de crew?

Ik heb nog niemand gereport, maar moest ik iemand reporten dan zou het idd jou worden. Je moet nu echt niet de onnozele calimero komen uithangen, ik heb je irritant gedrag zelf ook al ervaren.

Down the drain met een paar crew members, ik rij eerst, jij quasi langs mij op een lang recht stuk, de rest ver achter, moedwillig tik je me tegen mijn gat om me te laten spinnen. Goed, was misschien per ongeluk, geen probleem. Volgende race, exact dezelfde situatie, ik eerst, jij 2de en weer tik je me (bewust) tegen mijn gat om me te laten spinnen. Ik heb helemaal geen probleem met mensen die per ongeluk tegen mij aanrijden, maar als het is puur en alleen om me te doen spinnen dan houdt het op. Zelfs tegen random niet-crew members probeer ik fair te racen, laat staan crew members zelf.

Cycloon

Legacy Member
Y-Ssin zei:
Kunde die awards (en wat je ervoor moet doen) eigenlijk ook ingame ergens bekijken, of gaat dat alleen op social club?

Pauze menu -> Stats -> Awards (voorlaatste onderaan dacht ik).

Massis

Legacy Member
1.06 net geinstalleerd en nu kan niemand nog jobs joinen blijkbaar, gezellig!

al 3x een missie geaccept van iemand zonder succes, en evil skull joinde net ook mijn sessie - er kwam "accepted" te staan - en toen verdween hij...

'k vind het goed dat ze regelmatig willen patchen, maar blijkbaar maakt gewoon elke patch meer stuk dan dat er gefixt wordt!

Evil_Skull

Legacy Member
idd massis zelfs 3x.. straks benk terug rond 13u, dan iemand 1 setje tennis?

Massis

Legacy Member
nu lijkt het terug redelijk te werken. Gok dat er gewoon nog veel volk online was op 1.05 ofzo...

Vanavond rond 20h30 heb ik weer eens een avondsessie en nu wat aan't spelen ma niet meer lang...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan