Ik trek mijn bod in wegens te lang duren en ik heb daarnet eentje gekocht van op dit forum. Sorry ik kon niet wachten op dat ik eventueel de winnaar ben wat toch niet ging zijn aangezien 150 uw minimumprijs is en ik neem aan dat u er veel meer voor wilt. Mijn excuses. Nog veel succes met de verkoop.
Free up.