Archief - XBOX 360 SLIM 4GB + 120GB + KINECT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

Aangezien ik er zelden op speel ... Ik denk dat ik nog een factuur heb ( overgekocht van iemand die ze met die online spelletjes waar ge telkens per cent biedt ) maar kan niets beloven.

Is ongeveer een jaar oud en wrs 10u op gespeeld sindsdien.

Is de Slim versie en heb hierin 120gb van de X360 fat ingebouwd.

Min. 150e excl. = Koopje !

Extra's : LCD bevestiging vr Kinect = 10e

hydrotherion

Legacy Member
Verkoop je ook enkel de xbox slim 4 gb zonder al de rest?

Reborn

Legacy Member
Dus die heeft kinect? Maw het is gebruiksklaar om kinect games erop te spelen?

ShiryuX

Legacy Member
Hoe bedoel je "ingebouwd"?
Grote interesse, heb je foto's anders? Want Genk is redelijk ver :p

WTFMAN

Legacy Member
Ik heb 120gb uit mn oude X360 gehaald, speciaal behuizing gekocht vr de HDD en zo ingestoken. Is niet banned want ben online geweest ermee zonder probs ( 1 maandje wel )

Foto's niet nodig, is echt als nieuw, amper gebruikt ... Drm doe ik ze weg. Indien gewenst kan ik VOOR ik verzend foto's sturen ;)

fredenevy

Legacy Member
der is nu al kweet niet hoeveel gevraagd achter foto's en keer op keer vind je een uitvlucht om deze niet te posten...

iets verkeerd gelopen met het 'inbouwen' toch?

WTFMAN

Legacy Member
Nee geen tijd gehad ;) g kunt ALTIJD komen kijken ! Heb niets te verbergen!!
En welke uitvluchten? Niet zeveren aub!!

Zal fotos posten als min. Geboden wordt ;)

Edit : check uw itrader en de mijne ... I rest my case ;) + inbouwen en foutlopen? Was gwn klepje opendoen, induwen en klepje trg erop ... Kan idd 'veel foutlopen' :s

Reborn

Legacy Member
Kan je zien of je een factuur hebt en hoeveel garantie er nog is? Ik heb zeer sterke interesse, indien met factuur en garantie 150 euro afgehaald.

WTFMAN

Legacy Member
Reborn zei:
Kan je zien of je een factuur hebt en hoeveel garantie er nog is? Ik heb zeer sterke interesse, indien met factuur en garantie 150 euro afgehaald.

Ik heb copy van email van Bidrivals ( 28-3-2011 ). Zal normaal voldoende zijn als bewijs?

Reborn

Legacy Member
WTFMAN zei:
Ik heb copy van email van Bidrivals ( 28-3-2011 ). Zal normaal voldoende zijn als bewijs?

Bidrivals daarvan komt de xbox neem ik aan? Daar staan de factuurgegevens dan op neem ik aan? Indien ja dan is dat voldoende denk ik. Noteert u mijn bod?

WTFMAN

Legacy Member
Tis een soort bevestigingsemail. Zou voldoende ziin denk ik?

Bod genoteerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan