Super Liegebeest
Legacy Member
Leopold1964 zei:Ik kan het ook nog altijd opsturen hé![]()
Is de hdd nog in goede staat? geen hoekjes of haakjes afgebroken?
Of kan je miss een fotoke plaatsen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leopold1964 zei:Ik kan het ook nog altijd opsturen hé![]()
TIM82 zei:Is de hdd nog in goede staat? geen hoekjes of haakjes afgebroken?
Of kan je miss een fotoke plaatsen?
ikbendom.com zei:75eur voor xbox 360
Leopold1964 zei:

TIM82 zei:Hey Leo
Als de HDD echt in goede staat is wil ik nog een bodje doen van 25incl.
Als je akkoord gaat schrijf ik deze avond het geld nog over![]()

Leopold1964 zei:voor 18 euro hou ik hem zelf, toch bedankt![]()
UndoX zei:Zit er een headset bij ?
zou het eventueel mogelijk zijn om in antwerpen af te spreken of is dat te ver ?
