Archief - XBOX 360 pro met 20GB HDD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Leopold1964

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn XBOX 360 pro met 20GB HDD, draadloze controller, alle kabels en doos. Eveneens deze spellen:

XBOX 360:

Viva pinata - forza motorsport 2, deze zitten in 1 doosje omdat het meegeleverd was met het pakket.

XBOX:

Richard burns rally
The simpsons hit & run
Spongebob squarepants
GTA VC*
GTA SA*

Deze games werken ook op de xbox360.
Prijs weet ik niet zo direct.
Verzending is op kosten en risico van de koper en word enkel verzonden met taxipost secure.
De games zijn ook apart tekoop.
Bieden maar :applause::applause::applause:

*: Deze games zijn misschien al voor iemand anders, maar heeft nog niet bevestigd.

IkKe

Legacy Member
richtprijs van xbox aub, anders gaat er hier weer 20€ worden geboden ofzo.
Heeft deze HDMI btw?

Leopold1964

Legacy Member
SaoT|IkKe zei:
richtprijs van xbox aub, anders gaat er hier weer 20€ worden geboden ofzo.
Heeft deze HDMI btw?

jhup is de HDMI versie, richtprijs? Kweet het eigenlijk niet zo goed, zowieso geen onozele biedingen!:p

Leopold1964

Legacy Member
ikbendom.com zei:
garantie? Van waar ben je?

garantie is er nietmeer, toestel is aangekocht op 28/01/08 dacht ik.
Het liefst word alles verzonden omdat ik niet echt tijd heb om mensen te ontvangen. Maar als je echt interesse hebt en absoluut het toestel werkend wilt zien zal dat ook wel gaan.

Super Liegebeest

Legacy Member
Als je dichtbij mij woont bied ik je 20 euro voor de HDD van 20 gb
Afgehaald natuurlijk ;)

Leopold1964

Legacy Member
TIM82 zei:
Als je dichtbij mij woont bied ik je 20 euro voor de HDD van 20 gb
Afgehaald natuurlijk ;)

HDD word niet apart verkocht omdat het het PRO model is dat een HDD moet hebben.

Leopold1964

Legacy Member
ikbendom.com zei:
75eur voor xbox 360

Ik ga het voorlopig nog niet noteren, omdat ik op biedingen afwacht die voor het hele pakket zijn.
+ is uw bod inclusief controller en HDD?

ikbendom.com

Legacy Member
Leopold1964 zei:
Ik ga het voorlopig nog niet noteren, omdat ik op biedingen afwacht die voor het hele pakket zijn.
+ is uw bod inclusief controller en HDD?

ja

Super Liegebeest

Legacy Member
Leopold1964 zei:
Mechelen-aan-de-maas.
Ongeveer 60km van Zoutleeuw.
Hoeveel wil je geven voor de HDD?

Sorry da s te ver voor af te halen ik zal ergens anders wel 1 vinden
Toch nog bedankt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan