Archief - XBOX 360 + Nintendo Gamecube

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gnome604

Legacy Member
Hoi hoi,

Ik verkoop mijn xbox 360 en nintendo gamecube (liefst tesamen) omdat ik hier al een lange tijd niet meer op speel.
Beide consoles en games zijn in heel goede staat en zijn altijd stofvrij bewaard!

betreft:
Xbox 360 15gb + 10 games + 2 controllers + HDMI kabel + alle originele toebehoren

GTA IV
GTA IV Episodes from Liberty City
Monopoly
FIFA 10
Forza 3
Halo 3
Spyro : Dawn of the dragon
Tomb Raider : Underworld
Blue Dragon
Monopoly Streets

Nintendo Gamecube (pearl-white edition) + 2 controllers + 5 games + alle originele toebehoren.

Mario Kart : Double Dash
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess
Spyro : A Dragon is born

Voor het gehele pakket had ik minimum 200€ gewild..

ShiryuX

Legacy Member
Indien je games apart verkoopt, heb ik hier wel interesse in Monopoly/Monopoly Streets. Hoeveel zou je voor elke game vragen?

Gnome604

Legacy Member
tgoh, eigenlijk zou ik liever het gehele pakket ineens kwijt willen zijn :)
Indien er echt geen geinteresseerden zijn, laat ik je iets weten ivm die 2 spelen (ik had aan een 5 en 10 euro gedacht..)

Xazirri

Legacy Member
Indien je apart verkoopt, heb ik ook interesse in de 2 Monopoly games, Blue Dragon & Forza 3. Ik kan ook zonder problemen komen afhalen, dus geen verzendkosten.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Indien je apart verkoopt

hoeveel vraag je voor Spyro Dawn of the dragon?

Yukimura

Legacy Member
indien je apart verkoopt hebk wel intresse in dit stuk

Nintendo Gamecube (pearl-white edition) + 2 controllers + 5 games + alle originele toebehoren.

Mario Kart : Double Dash
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess
Spyro : A Dragon is born

en mss een richtprijsje?

Gnome604

Legacy Member
Yukimura zei:
indien je apart verkoopt hebk wel intresse in dit stuk

Nintendo Gamecube (pearl-white edition) + 2 controllers + 5 games + alle originele toebehoren.

Mario Kart : Double Dash
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess
Spyro : A Dragon is born

en mss een richtprijsje?

Wat dacht je van 75€ ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan