Gnome604
Legacy Member
Hoi hoi,
Ik verkoop mijn xbox 360 en nintendo gamecube (liefst tesamen) omdat ik hier al een lange tijd niet meer op speel.
Beide consoles en games zijn in heel goede staat en zijn altijd stofvrij bewaard!
betreft:
Xbox 360 15gb + 10 games + 2 controllers + HDMI kabel + alle originele toebehoren
GTA IV
GTA IV Episodes from Liberty City
Monopoly
FIFA 10
Forza 3
Halo 3
Spyro : Dawn of the dragon
Tomb Raider : Underworld
Blue Dragon
Monopoly Streets
Nintendo Gamecube (pearl-white edition) + 2 controllers + 5 games + alle originele toebehoren.
Mario Kart : Double Dash
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess
Spyro : A Dragon is born
Voor het gehele pakket had ik minimum 200€ gewild..
Ik verkoop mijn xbox 360 en nintendo gamecube (liefst tesamen) omdat ik hier al een lange tijd niet meer op speel.
Beide consoles en games zijn in heel goede staat en zijn altijd stofvrij bewaard!
betreft:
Xbox 360 15gb + 10 games + 2 controllers + HDMI kabel + alle originele toebehoren
GTA IV
GTA IV Episodes from Liberty City
Monopoly
FIFA 10
Forza 3
Halo 3
Spyro : Dawn of the dragon
Tomb Raider : Underworld
Blue Dragon
Monopoly Streets
Nintendo Gamecube (pearl-white edition) + 2 controllers + 5 games + alle originele toebehoren.
Mario Kart : Double Dash
Legend of ZELDA : The Wind Waker
Legend of ZELDA : Four Swords Adventures
Legend of ZELDA : Twilight Princess
Spyro : A Dragon is born
Voor het gehele pakket had ik minimum 200€ gewild..

