Archief - Verschillende 360 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

satanic_warnoiz

Legacy Member
Hey, ik verkoop / ruil dus de volgende games

20 euro incl- Transformers : Revenge of the Fallen
10 euro incl - Lost Odyssey
35 euro incl - Dragon Age ( amper 2 maal gespeeld, niet mn ding )
10 euro incl - Fuel
10 euro incl - Far Cry 2

Wil gerust ruilen met andere games, stel maar iets voor.
Ik sluit af dinsdag 12 januari. Any questions, vraag maar. :)

Greetz

Ronnie86

Legacy Member
bodje 10€ incl voor Lost Odyssey (als je al geen deal met jessed hebt offcourse )

red room

Legacy Member
Farcry + Fuel voor 20 euro en ik kan er om komen wanneer je maar wilt, ik woon in Desselgem dusja...

satanic_warnoiz

Legacy Member
@Captain Cool , bod van 10 euro genoteerd voor Far Cry 2 indien Red Room afhaakt
@Goofus, bod van 10 euro genoteerd voor Fuel indien Red Room afhaakt
@Vraeck, sorry niet geïnteresseerd in Divinity
@Jessed, sorry niet geïnteresseerd in die games
@Ronnie86, bod van 10 euro genoteerd voor Lost Odyssey
@Red Room, sorry maar Captain Cool en Goofus hebben samen beiden hetzelfde geboden als u
edit: sorry Red Room ik had de zin niet goed gelezen. Als je er kan omkomen is jouw 20 euro genoteerd.

bij deze ook mijn eerste UP

satanic_warnoiz

Legacy Member
@Tallyshizzle, neen bedankt, geen games van die lijst die me interesseren.

Goofus

Legacy Member
Hm, ik had wel begrepen dat de prijzen in de beginpost meeneemprijzen waren...

Bij deze trek ik mijn bod dus in.

Abe

Legacy Member
Iets hieruit vs Dragon Age Origins?

Assassin's Creed 2
Call of Juarez Bound in Blood
Assassin's Creed
Gears of war
LEGO indiana jones/kung fu panda bundle
Burnout Paradise The Ultimate Box
Banjo-Kazooie Boutjes & Moertjes
Superstars V8 Racing
Def jam icon
Virtua fighter 5
Fifa 09 (Classic)
UEFA Euro 2008
Halo 3
Dead space
Baja Edge of Control
Universe at War Earth Assault
The golden compass
Ratatouille

satanic_warnoiz

Legacy Member
@Goofus, excuseer, had ik beter in m'n post gezet
@Beetel, sorry heb de meeste al gespeeld en de rest zegt me niet zo veel :)

red room

Legacy Member
Wanneer sluit je af?

edit:

Sorry dat staat in jouw beginpost, te laat gezien...

Enfin bij deze een gratis up en hopelijk zal er mij nu niemand overbieden :-)

satanic_warnoiz

Legacy Member
@Captain Cool, verzending is ongeveer 3,5 euro , aangezien Red Room er kan omkomen heb ik er meer aan over dan 12 euro incl van u.
@Red Room, dinsdagmiddag rond 13.15u, na mn werk.
@Zhii , genoteerd

Kleine update:
FUEL - Bod van 15 euro incl door Zhiii
Far Cry 2 - Bod van 10 euro , afgehaald door Red Room
Lost Odyssey - Bod van 10 euro incl door Ronnie86

Transformers Revenge of the Fallen en Dragon Age nog beiden beschikbaar
As noted sluit ik af dinsdagmiddag rond 13.15 - Bieden maar :)
Bij deze final up :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan