Archief - Games te ruil

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Captain Cool

Legacy Member
Volgende games zijn te ruil:
- Banjo & Kazooie: nuts & bolts (nog in de plastiek verpakking)
- Fifa 2009
- Battlefield Bad Company (nauwelijks gespeeld)
- Ghost recon advanced warfighter
- Viking: battle for Asgard (nauwelijks gespeeld)
- Batman & Robin Lego versie: nieuw (bundle copy)

Games die op mijn nummer één staan zijn:
Tom Clancy H.A.W.X.
Shaun White snowboarding

Goofus

Legacy Member
Is Banjo & Kazooie een bundle copy? Ruil je met iets hieruit?
- TNA iMPACT Wrestling (€13 excl)
- Smash Court Tennis 3 (€10 excl)
- Pro Evolution Soccer 2008 (€8 excl)
- NBA 2k7 (€8 excl)
- NBA Live 07 (€8 excl)

Captain Cool

Legacy Member
@technics78: in orde, zie PM

@Goofus: is idd een bundle copy. maar geen van de spellen spreekt mij echt aan. als je het echt wil, doe dan een bod en dan verkoop ik het eventueel.

Goofus

Legacy Member
Captain Cool zei:
@Goofus: is idd een bundle copy. maar geen van de spellen spreekt mij echt aan. als je het echt wil, doe dan een bod en dan verkoop ik het eventueel.
Dan ga ik passen, moet eerst wat van mijn eigen spellen kwijtgeraken :) Als je toch nog zou willen ruilen, laat dan maar iets weten. In elk geval al bedankt voor de snelle reactie.

Captain Cool

Legacy Member
Np.;)
De games kunnen ook eventueel gekocht worden (aangezien er niet zo veel reactie op het ruilen is). Doe een bod en ik zal het overwegen.

Captain Cool

Legacy Member
- Banjo & Kazooie: nuts & bolts (sealed): 10€
- Fifa 2009: 5€
- Ghost recon advanced warfighter: 5€
- Viking: battle for Asgard (nauwelijks gespeeld): 7,5€
- Batman & Robin Lego versie (niet gespeeld): 10€

dit zijn ongeveer de richtprijzen, allemaal exl.
prijs voor het gehele pakket: 30€

X-travaganza

Legacy Member
ruilen met iets uit m'n thread voor Banjo & Kazooie: nuts & bolts (sealed) of Fifa 2009,

Tits

Legacy Member
10 incl voor Banjo & Batman als jij als eerste verzend wegens lage itrader.

Captain Cool

Legacy Member
Verkocht. Zal het dinsdag op de post doen! (ben nu in Gent en pas maandagavond terug in Lier)

Captain Cool

Legacy Member
Koop is wegens misverstand niet door gegaan, ergo Banjo & Kazooie is nog steeds te koop!

Herman Preut

Legacy Member
"- Fifa 2009: 5€"
I'm game if you still are.
Ben je dit weekend nog in Gent?

Captain Cool

Legacy Member
Die_Funker laat niets van zich weten dus Lego Batman is (net zoals de rest) nog steeds te koop!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan