IIPacKMasteRII
Legacy Member
frero zei:Kijk ik heb €15 incl geboden, wat je genoteerd hebt. Daar heb je €2 verzendkosten aan. Ik bied nu aan om het te komen afhalen voor €13. Jij verdient er evenveel aan, maar ik betaal dan gewoon niet meer om het spel van wilrijk naar aartselaar te verzenden.
Nee dank u... 15 euro is de minimumprijs, afgehaald of verzonden.
