Archief - TK/TR: Alan Wake LE, Brütal Legend (Sealed) e.a.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shepard

Legacy Member
Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Shepard zei:
Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?

Das genoteerd. Ik ga het nog wel minstens een weekendje laten open staan ze, maar voorlopig is hij voor jou. Ik kan in de namiddag afspreken op De Keyserlei of 's avonds bij mij, aan de zwaantjes (niet ver van het voetbalstadion).

Frieza

Legacy Member
zeker. np

Edit. Iemand heeft momenteel brutal legend geboden tegen mijn prototype die te ruil staat.
Dus als die bevestigt, ga ik wel daarvoor gaan want dan kost het me niks.
tot zolang blijft mijn bod nog geldig.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Frieza zei:
zeker. np

Edit. Iemand heeft momenteel brutal legend geboden tegen mijn prototype die te ruil staat.
Dus als die bevestigt, ga ik wel daarvoor gaan want dan kost het me niks.
tot zolang blijft mijn bod nog geldig.

OK. Geen probleem.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Shepard zei:
Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?

Ik sluit maandagavond af, goed ?

Shepard

Legacy Member
Yep, da's goed. Maar vanavond zou ook wel goed zijn, dan kunnen we morgen misschien de deal al afsluiten, aangezien ik toch tot 1u in't stad ben.

IIPacKMasteRII

Legacy Member
@Frieza: ok, np.
@Shepard: sry bro, druk weekendje gehad. Ik sluit vanavond af...

IIPacKMasteRII

Legacy Member
Shepard zei:
Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?

All yours ! PM Sent ! Verbaast me trouwens wel dat er zo weinig interesse voor is. Don't worry, ik vond het alvast wel de moeite...

frero

Legacy Member
Is eigenlijk al te gek om te versturen van Wilrijk naar Aartselaar. Ik kom dat wel halen als je de verzendkosten er aflaat. Dan verdien je evenveel, maar moet je niet naar de post lopen :)

IIPacKMasteRII

Legacy Member
frero zei:
Is eigenlijk al te gek om te versturen van Wilrijk naar Aartselaar. Ik kom dat wel halen als je de verzendkosten er aflaat. Dan verdien je evenveel, maar moet je niet naar de post lopen :)

15 euro is toch wel echt mijn minimumprijs ze. Het is nog sealed en al !

frero

Legacy Member
Mujahedine zei:
15 euro is toch wel echt mijn minimumprijs ze. Het is nog sealed en al !

Kijk ik heb €15 incl geboden, wat je genoteerd hebt. Daar heb je €2 verzendkosten aan. Ik bied nu aan om het te komen afhalen voor €13. Jij verdient er evenveel aan, maar ik betaal dan gewoon niet meer om het spel van wilrijk naar aartselaar te verzenden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan