IIPacKMasteRII
Legacy Member
Akamani zei:Moest je je toch bedenken mijn bod blijft gelden
Mvg
I'll keep it in mind !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Akamani zei:Moest je je toch bedenken mijn bod blijft gelden
Mvg
Shepard zei:Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?
Frieza zei:Brutal legend 17 incl
Frieza zei:zeker. np
Edit. Iemand heeft momenteel brutal legend geboden tegen mijn prototype die te ruil staat.
Dus als die bevestigt, ga ik wel daarvoor gaan want dan kost het me niks.
tot zolang blijft mijn bod nog geldig.
Shepard zei:Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?
Mujahedine zei:OK. Geen probleem.
frero zei:€15 incl. voor Brütal legend?
Shepard zei:Ik wil wel €40 bieden voor de Alan Wake LE, afgehaald in Antwerpen. Je moet maar zeggen waar je dan ergens wil afspreken. 'k Weet wel niet exact wanneer ik zal kunnen, ik heb examens voor de boeg. Indien je dicht bij de boomse steenweg woont in Wilrijk, kan ik eventueel ook daar ergens afhalen...?
Dimieuh zei:Hoeveel voor Skate afgehaald in Antwerpen?
frero zei:Is eigenlijk al te gek om te versturen van Wilrijk naar Aartselaar. Ik kom dat wel halen als je de verzendkosten er aflaat. Dan verdien je evenveel, maar moet je niet naar de post lopen![]()
Mujahedine zei:15 euro is toch wel echt mijn minimumprijs ze. Het is nog sealed en al !
Dimieuh zei:Skate: 5€ afgehaald in centrum van antwerpen?