Archief - [TK/TR] aanbodje games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

delerious

Legacy Member
Hoi, bij de volgende verkoop of ruil ik dus een aantal games ...
Alle games zijn BE/NL versie en goede staat tenzei anders vermeld.
Je bied maar iets aan ;)

Colin Mcrae DIRT 2
dirt.jpg


Forza motorsport 2 (Limited Collectors Edition)
932731_80905_front.jpg


Perfect Dark Zero (Limited Collectors Edition)
PERFECT%20DARK%20ZERO%20-%20LIMITED%20COLLECTORS%20EDITION%20-%20XBOX%20360_LG.jpg


Grand Theft Auto IV
box_124445.jpg


Project Gothham Racing 4
ic4bw3.jpg


Project Gotham Racing 3
PGR%203.jpg


Racedriver GRID
939160_86764_front.jpg


Burnout Paradise (The Ultimate Box)
339435ps_500h.jpg


Need for speed undercover
2zs79j7.jpg


Fifa 09
Fifa_09_xbox360.jpg


Sega Rally
PAL-Xbox_360-Sega_Rally.jpg


Veel bied plezier :) Mvg!

Depresjon

Legacy Member
intresse in iets hieruit tegen Ghost recon?

- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- FEAR
- The Godfather
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- X-men Origins Wolverine Uncaged edition

Promo

- Stuntman ignition (Doosje : Frans/Game : Engels)

delerious

Legacy Member
Tallyshizzle zei:
Transformers 2 + 5 euro voor jouw Dirt 2?
Helaas geen intresse in transformers 2 ;) toch bedankt!

Depresjon zei:
intresse in iets hieruit tegen Ghost recon?

- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- FEAR
- The Godfather
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- X-men Origins Wolverine Uncaged edition

Promo

- Stuntman ignition (Doosje : Frans/Game : Engels)
voor F.E.A.R. lijkt me wel goed ... , en dan mag je mij je gegevens geven in pm ;) MVg!

Depresjon

Legacy Member
delerious zei:
Helaas geen intresse in transformers 2 ;) toch bedankt!


voor F.E.A.R. lijkt me wel goed ... , en dan mag je mij je gegevens geven in pm ;) MVg!

pm send

Depresjon

Legacy Member
delerious zei:
Hoi, bij de volgende verkoop of ruil ik dus een aantal games ...
Alle games zijn BE/NL versie en goede staat tenzei anders vermeld.
Je bied maar iets aan ;)

Colin Mcrae DIRT 2
http://media.xbox360.guias-trucos-juegos.com/wp-content/uploads/2009/08/dirt.jpg[img]

[B]Forza motorsport 2 [/B] (Limited Collectors Edition)
[img]http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/1/932731_80905_front.jpg[img]

[B]Perfect Dark Zero[/B] (Limited Collectors Edition)
[img]http://www.musiccataloger.com/images/PERFECT%20DARK%20ZERO%20-%20LIMITED%20COLLECTORS%20EDITION%20-%20XBOX%20360_LG.jpg[img]

[B]Grand Theft Auto IV[/B]
[img]http://cdn1.gamepro.com/box/box_124445.jpg[img]

[B]Project Gothham Racing 4[/B]
[img]http://i24.tinypic.com/ic4bw3.jpg[img]

[B]Project Gotham Racing 3[/B]
[img]http://trade-your-games.co.uk/store/images/PGR%203.jpg[img]

[B]Racedriver GRID[/B]
[img]http://www.noble.sg/store/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/9/3/939160_86764_front.jpg[img]

[B]Burnout Paradise[/B] (The Ultimate Box)
[img]http://img.game.co.uk/ml/3/3/9/4/339435ps_500h.jpg[img]

[B]Gears Of War[/B]
[img]http://elpodcastdelogan.files.wordpress.com/2009/04/gears-of-war-xbox-360.jpg[img]

[B]Ghost Recon: Advanced Warfighter[/B]
[img]http://i25.tinypic.com/etgro5.jpg[img]

[B]Need for speed undercover[/B]
[img]http://i37.tinypic.com/2zs79j7.jpg[img]

[B]Fifa 09[/B]
[img]http://www.maisbaratogames.com/loja/images/Fifa_09_xbox360.jpg[img]

[B]Sega Rally[/B]
[img]http://eiskis.net/pelilista/covers/PAL-Xbox_360-Sega_Rally.jpg[img]

Veel bied plezier :) Mvg![/QUOTE]

Wil mn godfather wel ruilen tegen u Gears of war.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan