Archief - [TR] verschillende games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sirrush

Legacy Member
Volgende games zou ik graag willen ruilen tegen andere spellen die niet in mijn lijst staan (geen sport zoals fifa enzo..). Games zoals Borderlands/batman zijn altijd welkom indien de deal goed is. Ik verkoop niet!


Condemed
Lost planet
Pure
Fifa street 3
Need for speed Prostreet
The darkness
Timeshift
The bourne conspiray
Superman returns
Alone in the dark
Stuntman Ignition
The Godfather
Blacksite
Dead or alive 3
Fifa 08


Deze games heb ik al:

Xbox 360
Tales of vesperia
Eternal Sonata
Magna Carta 2
Fable II
Mass effect
Oblivion
The last remnant
Blue dragon
Infinite undiscovery
Enchanted Arms
Lost oddesey
Assasins'creed
Halo 3
Halo ODST
Mortal combat VS DC
Halo wars
Condemed
Condemed 2
Jericho
N3 ninty-nine nights
Gears of war 1
Gears of war 2
Dead Rising
De legende van Spyro
Lost planet
Golden axe: beast rider
Forza 2 motosport
007 quantum of solace
Fuel
Racedriver GRID
Pure
Fifa street 3
Need for speed Prostreet
Burnout paradise
Guitar Hero legends of rock
Tomb raider underworld
The darkness
Timeshift
The bourne conspiray
Superman returns
Flatout Ultimate carnage
Lego star wars the complete saga
Command en conquer 3 tiberium wars
Alone in the dark
Stuntman Ignition
Fifa 08
Too human
WWF legends of wrestle Mania
Scene it?
The Godfather
Call of duty 2
Call of duty 3
Blacksite
Dead or alive 3

PS3
Resistance fall of man
Sing it
Need for speed prostreet
Digaea 3: absence of justice
PES 2008
Final fantasy 13

gvQ

Legacy Member
Fifa Street 3 ben ik geïnteresseerd in..

Ruilen tegen Need For Speed:Undercover om je nfs collectie uit te breiden? :)

sirrush

Legacy Member
Huuskie sorry kreeg een heel slechte review geloof ik.
GvQ: nfs deed ik sowieso al weg :p
Tallyshizzle: eventueel nog wel interesse maar tegen welk spel?

mojo jojo

Legacy Member
fifa street 3 tegen pes 2009, fifa 09 of smash court tennis 3?

sirrush

Legacy Member
sorry geen interesse aan de laatste drie. Niemand wat recenter wil eventueel 2 tegen 1 ruilen indien het de moeite is.

sirrush

Legacy Member
hangt af tegen wat je hebt. ik speel de multiplayer wel eens dus het moet een goed bod zijn ;)

Depresjon

Legacy Member
sirrush zei:
hangt af tegen wat je hebt. ik speel de multiplayer wel eens dus het moet een goed bod zijn ;)

- James Cameron’s Avatar: The Game
- Fallout 3 (gaat enkel weg bij mooi voorstel,want deze staat niet in de weg)
- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- The Saboteur
- Mortal Kombat vs. DC Universe

iets daaruit?

sirrush

Legacy Member
Depresjon zei:
- James Cameron’s Avatar: The Game
- Fallout 3 (gaat enkel weg bij mooi voorstel,want deze staat niet in de weg)
- Fallout 3 Expansion : The pitt/Operation Anchorage
- Fallout 3 Expansion : Broken Steel/Point lookout
- Far Cry Instincts Predator
- The Golden Compass (Zonder Handleiding)
- The Saboteur
- Mortal Kombat vs. DC Universe

iets daaruit?

The Saboteur zie ik wel zitten. Zit er ook ets tussen wat je eventueel tehe avatar wilt wisselen?

Depresjon

Legacy Member
sirrush zei:
The Saboteur zie ik wel zitten. Zit er ook ets tussen wat je eventueel tehe avatar wilt wisselen?

The saboteur is wel wa recenter dan CoD 2.

sirrush

Legacy Member
ge stelt me de titels zelf voor hé. Ik had het liefst 1 tegen 1 gedaan.

Depresjon

Legacy Member
sirrush zei:
een ander voorstel anders? eventueel een tweede spel?

Heb u games nog eens bekeken en eigenlijk is cod het enigste waar ik intresse in heb.Sorry.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan