Archief - [TK]defecte console, accessoires en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vantham

Legacy Member
@Goofus, de kabel is echt te groot om het op die manier te doen, ik zal je bod laten vallen.

@Blackslayer: heb je het kunnen vragen aan die vriend? 20 euro incl.

UPDATE:
Defecte X360; Verkocht aan Ruben182
draadloze controller wit: minimum: € 10,00
20GB hdd voor X360 (werkt nog perfect) richtprijs: €15,00
Xbox 360 Composite AV-kabel (microsoft) richtprijs: € 4,00
Xbox 360 Component HD AV-kabel (microsoft) richtprijs: €4,00
Xbox 360 VGA kabel (voor naar een PC monitor, van Madcatz) richtprijs: € 4,00

Games verplaatst

alle prijzen zijn EXCL. verzending, gelieve ook te bieden excl. verzending
geen ruil mogelijk; ik heb alles wat ik wil
Afhalen en in beperkte mate brengen (afhankelijk van de afstand) kan ook

D1ckh3aD

Legacy Member
20excl voor VGA,HD kabels en 20 GB HDD, zolang de verzendkosten niet te hoog oplopen

Vantham

Legacy Member
@D1ckh3ad: Bod genoteerd, vanavond eens kijken voor kostprijs van de doos. verzendkosten zijn zowiezo 5,50 euro + kostprijs doos (max 1,80 euro, maar ik denk dat die van 1,60 euro volstaat)

Vantham

Legacy Member
UPDATE:
draadloze controller wit: minimum: € 10,00
20GB hdd voor X360 (werkt nog perfect) richtprijs: €15,00
Xbox 360 Composite AV-kabel (microsoft) richtprijs: € 4,00
Xbox 360 Component HD AV-kabel (microsoft) richtprijs: €4,00
Xbox 360 VGA kabel (voor naar een PC monitor, van Madcatz) richtprijs: € 4,00

Games verplaatst

alle prijzen zijn EXCL. verzending, gelieve ook te bieden excl. verzending
geen ruil mogelijk; ik heb alles wat ik wil
Afhalen en in beperkte mate brengen (afhankelijk van de afstand) kan ook

@D1ckh3ad: Wat is je beslissing ?? totale verzendkosten zijn 7 euro

ANGEL8eyes

Legacy Member
@blackslayer: 15incl voor de HDD is te weinig, ik had graag minimum 20 incl gekregen, verzendkosten zijn immers +/- 8 euro, bovendien heb ik liever dat je EXCL biedt.[/QUOTE]


Bod van 12-13 euro exclusief voor de HDD, zodat het mét verzendingskosten op 20 euro uitkomt. Tenzij Blackslayer hetzelfde biedt, want hij was natuurlijk eerst en dat respecteer ik.

Blackslayer

Legacy Member
ANGEL8eyes zei:
@blackslayer: 15incl voor de HDD is te weinig, ik had graag minimum 20 incl gekregen, verzendkosten zijn immers +/- 8 euro, bovendien heb ik liever dat je EXCL biedt.

Je mag hem hebben , ik zoek nog wel even verder. ;)

Vantham

Legacy Member
Boden genoteerd, ik wacht nog even op antwoord van D1ckh3ad ivm zijn bod op hdd en 2 kabels. Als ik daaromtrent tegen vanavond (laat ons zeggen 20u00) geen bevestiging heb gekregen, dan ga ik jullie boden bekijken.

Imperatore

Legacy Member
Indien controller in goede staat is (foto?)
+
VGA cable Madcatz
+
Component HD cable

En aangezien het bijna vrijdag is en je toch alles wegzwiert !!!

20 € excl.

Vantham

Legacy Member
controller is in goede staat, foto kan ik vanavond bezorgen.

Doch volg ik de regels van het forum: als dickhead niets laten weten om 20u, vraag ik bevestiging aan Loecasxd voor vga kabel ivm verzendingskosten (PM is al gestuurd, dus ik hoop ook van hem tegen 20u antwoorde te hebben) indien Loecas XD niet akkoord is, is het pakket voor jou voor 20 euro, anders moet je maar bieden zonder de VGA kabel.

ik laat alleszins iets weten in deze thread ivm wie al dan niet bevestigd en wat er nog te verkrijgen is.

Vantham

Legacy Member
Bod opgenomen, maar momenteel zal hij eerder naar ToniAdamo gaan (hogere prijs + bundel)

ter info: De controller zou ik nu wel niet weggooien hoor, enkel de kabels en de console. hdd en controller had ik bijgehouden omdat dat mogelijks nog van pas kan komen en ook niet veel plaats inneemt.

Imperatore

Legacy Member
Dan mag je het volgend bod noteren: 22 € excl.

Controller 12 €
VGA 5 €
Component HD 5 €

Dan heb ik, denk ik toch, iedereen overboden...
;)

Vantham

Legacy Member
ok, stand van zaken:
Ton adamo heeft hoogste boden:
Controller 12 €
VGA 5 €
Component HD 5 €

Deze zaken zijn dan ook voor hem. Dickhead had wel via PM een akkoord gegeven, doch niet de volle verzendkosten gedekt en vermits het bod van ToniAdamo ruim voor zijn PM is, had hij kunnen wijzigen.

ToniAdamo, ik PM je voor betaling e.d.

UPDATE:
20GB hdd voor X360 (werkt nog perfect) richtprijs: €15,00
Xbox 360 Composite AV-kabel (microsoft) richtprijs: € 4,00

Games verplaatst

alle prijzen zijn EXCL. verzending, gelieve ook te bieden excl. verzending
geen ruil mogelijk; ik heb alles wat ik wil
Afhalen en in beperkte mate brengen (afhankelijk van de afstand) kan ook

Vantham

Legacy Member
controller is weg ja, en op de HDD is momenteel 18 euro incl geboden door d1ckh3ad.
vanavond om 20u sluit ik af voor de HDD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan