Archief - [TK]defecte console, accessoires en games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vantham

Legacy Member
ik verkoop het volgende:
Defecte X360; geen RROD, maar hij bevriest wel tijdens of vlak na het opstarten. Verkocht aan Ruben182
geen richtprijs

draadloze controller wit: minimum: € 15,00

20GB hdd voor X360 (werkt nog perfect)
richtprijs: €15,00

Xbox 360 Composite AV-kabel (microsoft)
richtprijs: € 4,00

Xbox 360 Component HD AV-kabel (microsoft)
richtprijs: €4,00

Xbox 360 VGA kabel (voor naar een PC monitor, niet van microsoft, van Madcatz)
richtprijs: € 4,00

Games verplaatst

alle prijzen zijn EXCL. verzending, gelieve ook te bieden excl. verzending
geen ruil mogelijk; ik heb alles wat ik wil
Afhalen en in beperkte mate brengen (afhankelijk van de afstand) kan ook


*edit* vrijdag ga ik naar het container park, dus alles wat dan niet verkocht is van hardware vliegt op de container

Goofus

Legacy Member
Xbox 360 VGA HD AV-kabel (microsoft)

>> 5 euro incl, of zou je kunnen afspreken in de omgeving van Leuven of Brussel?

Vantham

Legacy Member
bod genoteerd, vanavond moet ik naar de post, dus dan kan ik eens informeren naar verzendprijzen en zo.

voor alle duidelijkheid, da's niet de kabel om naar een PC monitor te gaan he, wel om op een TV aan te sluiten !!

Vantham

Legacy Member
hmm, heb ik me dan zo miskeken... ik ga het vanavond nog eens dubbelchecken. 't is alleszins de kabel die er standaard bijzit.

ik laat vanavond iets weten

Vantham

Legacy Member
de x360 console of de HDD ervan ?
verzending console is +/- 10 als ik de site van de post zo bekijk (1,8 voor de doos en 7,5 voor de verzending)

dus voor mij is het goed als je de console wil.

Ruben182

Legacy Member
Vantham zei:
de x360 console of de HDD ervan ?

De console zelf.
De power adaptor zit hier toch ook bij eh?
Zelf nog niet aan geprult? Al eens open gedaan?

Vantham

Legacy Member
power adapter zit erbij ja (was ik vergeten te melden), nog niks mee geprutst en die werkt nog perfect. is het enkel de adapter die je wil mss, anders stuur ik enkel die op hoor.

Ruben182

Legacy Member
Vantham zei:
power adapter zit erbij ja (was ik vergeten te melden), nog niks mee geprutst en die werkt nog perfect. is het enkel de adapter die je wil mss, anders stuur ik enkel die op hoor.

Beiden liefst :) Interesse gaat meer uit naar de console zelf.

Goofus

Legacy Member
Vantham zei:
voor alle duidelijkheid, da's niet de kabel om naar een PC monitor te gaan he, wel om op een TV aan te sluiten !!
Dat is anders wel wat "VGA" betekent :p Ik dacht dus dat het om een kabeltje ging om hem op een PC monitor aan te sluiten. Ik neem aan dat

Xbox 360 VGA kabel (voor naar een PC monitor, niet van microsoft, van Madcatz)

er wel zo eentje is dan (of heb je je 2x mistypt? :doc:)? Zoja, verplaats ik mijn bod naar deze als hij nog perfect zou werken.

Vantham

Legacy Member
even rechtzetten (ik zal ook originele post aanpassen):
kabel van MS is NIET een vga av kabel, dat is inderdaad eentje van MadCatz. deze werkt ook nog perfect want die heb ik altijd gebruikt. Ik zal je bod op deze kabel zetten, 5euro INCL is echter te weinig, dat dekt de verzendkosten niet eens
de kabel van MS zelf is een Composite kabel.

extra te koop: draadloze controller wit: minimum: € 15,00

@blackslayer: 15incl voor de HDD is te weinig, ik had graag minimum 20 incl gekregen, verzendkosten zijn immers +/- 8 euro, bovendien heb ik liever dat je EXCL biedt.

Blackslayer

Legacy Member
Ik bood inclusief aangezien de andere bieder dat ook deed.
Het is voor een vriend, kzalt em eens vragen of 20 goed is.

Vantham

Legacy Member
geen probleem, maar ook daar had ik gezegd van excl te bieden, bedankt voor je begrip

Goofus

Legacy Member
Gaat zo'n kabeltje niet in een gewone bubble-enveloppe voor 2 euro (gewicht: 100g-350g geloof ik) de post op? Als de verzendkosten effectief 8 euro zouden zijn haak ik in elk geval af :)

Vantham

Legacy Member
mja, is nogal een lange kabel en die weegt 400 gr, ik heb hem net gewogen. hij zou wel in een enveloppe kunnen, maar dan zal ik nog vasthangen aan 5,70 euro verzendkosten omdat die dikker is dan 3cm, dus dan kan ik ook een doosje gebruiken.

sorry daarvoor, maar dat beslis ik niet he :)

Blackslayer

Legacy Member
Vantham zei:
mja, is nogal een lange kabel en die weegt 400 gr, ik heb hem net gewogen. hij zou wel in een enveloppe kunnen, maar dan zal ik nog vasthangen aan 5,70 euro verzendkosten omdat die dikker is dan 3cm, dus dan kan ik ook een doosje gebruiken.

sorry daarvoor, maar dat beslis ik niet he :)

Ik heb ook een vga kabel verkocht en deze in een bubbel enveloppe verstuurd. geen idee of ik geluk had, maar is wel goed toegekomen. ;)

Goofus

Legacy Member
Geen probleem hoor, ik zat met het formaat van mijn gewone monitorkabel in gedachten :)

Als het zoals bij Blackslayer toch zou lukken mag je mijn bod nog steeds als geldig beschouwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan