Archief - [TK] kapotte xbox 360

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tits

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop een kapotte xbox 360.
Wat er precies aan scheelt weet ik echter niet, opeens wou hij totaal niet meer werken. Hij ging zelfs niet meer aan.
In de xbox zit nog 007: QoS. Ik kan de xbox uiteendraaien om hem eruit te halen, maar laat hem er liever in zodat de koper er mss nog wat aan kan maken zonder dat ik hem stuk maak.
Een minimumprijs heb ik niet echt in gedachte, maar ik ga hem niet weggeven met het game erin. Liefst ruil met een game.

Liefst bieden met voeding etc.

Eventueel kan er nog een 20 GB HDD of een controller bij!

Mikkel

Legacy Member
Met of zonder HDMI?
Hoeveel zou je vragen voor pakket met controller/hdd?

Tits

Legacy Member
Mikkel zei:
Met of zonder HDMI?
Hoeveel zou je vragen voor pakket met controller/hdd?

Zonder hdmi, sorry vergeten te vermelden.
Ik ga het eens bekijken op het forum en op het internet naar de waarde van deze dingen, naar het schijnt kunt ge ne xbox ook goedkoop laten vervangen door microsoft ook na de garantie.
Ik denk dat een hd en controller ongeveer 30-35 euro waard zijn.

lord of me

Legacy Member
Interrese in de voeding hier. Enig idee hoeveel je hiervoor wil?

En voor de Xbox erbij? Kan de game terugsturen als ik die eruit heb.

Mikkel

Legacy Member
Nog eens een vraagje:
Hoe oud is de Xbox ongeveer?
Wat zou je prijs zijn voor Xbox + hd + controller + voeding?
Game kan ik dan terugsturen indien gewenst...

Tits

Legacy Member
Xbox => 20
Voeding => 15
Controller => 17,5
HDD => 17,5
007 => 8

Wel liefst alles kwijt en bij meerdere stuks kan wel wat ervanaf

**$permy**

Legacy Member
Zou het niet kunnen men beste dat enkel je voeding stuk is ? Aangezien het nix meer doet :)


edit

Er zijn twee mogelijke redenen waarom er een oranje lampje op de voeding brandt. De console is uitgeschakeld of de voeding is losgekoppeld van de console. Dit gedrag is normaal. Hiermee wordt aangegeven dat de voeding is ingesteld op stand-by.

Zelfs wanneer de console is uitgeschakeld, kan het voedingslampje oranje branden. Deze situatie kan zich voordoen als het snoer van de voeding niet goed op de aansluiting van de console is aangesloten.

Als het voedingslampje oranje brandt en de console niet kan worden ingeschakeld, is er mogelijk een probleem met de console.

Tits

Legacy Member
@ Baffel:

Ik zich wel een goed bod, maar ik vertrek morgen op last minute:/

Ik ga wanneer ik terugkom een nieuwe topic openen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan