Tits
Legacy Member
Hoi,
Ik verkoop een kapotte xbox 360.
Wat er precies aan scheelt weet ik echter niet, opeens wou hij totaal niet meer werken. Hij ging zelfs niet meer aan.
In de xbox zit nog 007: QoS. Ik kan de xbox uiteendraaien om hem eruit te halen, maar laat hem er liever in zodat de koper er mss nog wat aan kan maken zonder dat ik hem stuk maak.
Een minimumprijs heb ik niet echt in gedachte, maar ik ga hem niet weggeven met het game erin. Liefst ruil met een game.
Liefst bieden met voeding etc.
Eventueel kan er nog een 20 GB HDD of een controller bij!
Ik verkoop een kapotte xbox 360.
Wat er precies aan scheelt weet ik echter niet, opeens wou hij totaal niet meer werken. Hij ging zelfs niet meer aan.
In de xbox zit nog 007: QoS. Ik kan de xbox uiteendraaien om hem eruit te halen, maar laat hem er liever in zodat de koper er mss nog wat aan kan maken zonder dat ik hem stuk maak.
Een minimumprijs heb ik niet echt in gedachte, maar ik ga hem niet weggeven met het game erin. Liefst ruil met een game.
Liefst bieden met voeding etc.
Eventueel kan er nog een 20 GB HDD of een controller bij!

