EclipseDriver
Legacy Member
Doorhet opnieuw begeven van mijn net uit garantie gelopen 360 console, heb ik een nieuwe gekocht in de Carrefour te Kuringen.
Wat ik er bij heb gekregen moet ik niet hebben.
1. Scene it? Box Office smash!
Nieuw, verpakking isprecies wel eens open geweest en terug roegeplakt maar de boekjes zitten erin, de game nog in plastiek, de buzzers hebben nog folie op de zenders en de batterijen zitten er nog allemaal ongeopend in.
Prijs: 30€
2. You're in THE movies
verpakking heeft geen schade en dus ook hagel nieuw inclusief camera
prijs: 40 €
heb enkel op bol.com gekeken voor prijzen, maar als je gaat liggen zoeken of het nergens goedkoper is, denk er dan aan dat deze items splinternieuw zijn!
wat ik ook nog eventueel wil wegdoen:
-witte controller (geopend)
-voeding
-rgb kabel
-ongeopend oortje
-alles eigenlijk wat je extra bij een premium pakket krijgt
mits een kleine vergoeding en niet te ver kan ik het ook komen brengen (ben van Genk)
staat voorlopig nog niet opandere sites.
Ook mits een goed bod doe ik de console weg, deze leest bijna geen games meer in, als ze op de HD staan wel, geen rode ring ofzo
Wat ik er bij heb gekregen moet ik niet hebben.
1. Scene it? Box Office smash!
Nieuw, verpakking isprecies wel eens open geweest en terug roegeplakt maar de boekjes zitten erin, de game nog in plastiek, de buzzers hebben nog folie op de zenders en de batterijen zitten er nog allemaal ongeopend in.
Prijs: 30€
2. You're in THE movies
verpakking heeft geen schade en dus ook hagel nieuw inclusief camera

prijs: 40 €
heb enkel op bol.com gekeken voor prijzen, maar als je gaat liggen zoeken of het nergens goedkoper is, denk er dan aan dat deze items splinternieuw zijn!

wat ik ook nog eventueel wil wegdoen:
-witte controller (geopend)
-voeding
-rgb kabel
-ongeopend oortje
-alles eigenlijk wat je extra bij een premium pakket krijgt

mits een kleine vergoeding en niet te ver kan ik het ook komen brengen (ben van Genk)
staat voorlopig nog niet opandere sites.
Ook mits een goed bod doe ik de console weg, deze leest bijna geen games meer in, als ze op de HD staan wel, geen rode ring ofzo

