Archief - Ongeopende games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EclipseDriver

Legacy Member
Doorhet opnieuw begeven van mijn net uit garantie gelopen 360 console, heb ik een nieuwe gekocht in de Carrefour te Kuringen.
Wat ik er bij heb gekregen moet ik niet hebben.

1. Scene it? Box Office smash!
Nieuw, verpakking isprecies wel eens open geweest en terug roegeplakt maar de boekjes zitten erin, de game nog in plastiek, de buzzers hebben nog folie op de zenders en de batterijen zitten er nog allemaal ongeopend in.

Prijs: 30€

2. You're in THE movies
verpakking heeft geen schade en dus ook hagel nieuw inclusief camera :)

prijs: 40 €

heb enkel op bol.com gekeken voor prijzen, maar als je gaat liggen zoeken of het nergens goedkoper is, denk er dan aan dat deze items splinternieuw zijn! :)

wat ik ook nog eventueel wil wegdoen:
-witte controller (geopend)
-voeding
-rgb kabel
-ongeopend oortje
-alles eigenlijk wat je extra bij een premium pakket krijgt :)

mits een kleine vergoeding en niet te ver kan ik het ook komen brengen (ben van Genk)
staat voorlopig nog niet opandere sites.
Ook mits een goed bod doe ik de console weg, deze leest bijna geen games meer in, als ze op de HD staan wel, geen rode ring ofzo ;)

DarkKhen

Legacy Member
You're in the movies een maand geleden gekocht in de Free Record voor 10€, 't is maar da 't weet. ^^

redostrike

Legacy Member
Fnac ligt vol met You're in THE movies. Deze zijn ook splinter nieuw nog ingepakt voor 20 euro (krijg je nog is ledenpunten erop) en je moet geen verzendkosten meer betalen en wachten op u grief.

EclipseDriver

Legacy Member
NanZihan zei:
21incl vo witte controller. Is het wireless?

yep is wireless :) een originele, is eentje die ik nog extra had maar eigenlijk zogoed als nooits gebruikt, en nu ik er drie heb mag er zeker eentje weg :)
je bod is genoteerd! ;)

@ tits: ik woon een kwartiertje rijden van Hasselt dus vlakbij :)

aangezien de prijzen zo laag liggen zou ik zeggen doe een bod op beide pakketten en zullen zien wat er van komt ;)

EclipseDriver

Legacy Member
Ja is in het Engels, handleiding in het Nederlands.

Ik sta ook open voor een ruil met andere games, zoek bv nog call of juares bound in blood, star wars the force unleached of een memorycard om mijn savegames naar mijn nieuwe HD over te zetten, of een HD die groter is als 60 gig want weet nie of da genoeg is om al mijn games op te installeren...

Marginal0

Legacy Member
En Scene it zag ik vorige maand in de FRS voor 15 euro nog sealed. T'is maar een hint. :)

EclipseDriver

Legacy Member
Ja we zijn er ondertussen allemaal al achtergekomen dat de games goedkoper zijn dan de site die ik bekeken heb voor de prijzen.
Gelieve niet meer te posten waar het zoveel kost en daar dan weer zoveel, ik waardeer het dat jullie willen voorkomen dat het te duur aan iemand verkocht word, wil namelijk ook niemand int zak zette ;)
vandaar dat jullie allemaal met jullie beste ruilvoorstellen mogen afkomen, games, memorycards (heb ik zeker nodig) of weet ik veel wat...

Marginal0

Legacy Member
awel ik zoek de spellen eigenlijk nog maar wat toen te tam om ze mee te pakken omdat ik op doortocht was.

heb wel enkel Resident Evil 5 en The Darkness als ruilspellen. ge zie maar.

Marginal0

Legacy Member
ja maar was ondertussen al een dikke maand geleden. is nog gereport in het 'goei deals' forum hier.

free up :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan